GAS Therapy: ga je koopverslaving te lijf :)

Foto of beter nog filmpje vd settings met de smartphone, rooster kn je opslaan. Klaar toch?
ik heb vandaag een yt video van mezelf gebruikt voor een ms50 patch terug te halen. En ja hoor, ik zette m aan de sequencer en hop terug was ie
Bij de Syntrx II zitten een aantal van die overlay veilen waar je je knoppenstanden in kunt tekenen ook.
 
Mooi dat dat nog kan in 2023. Bij m'n DFAM en Subharmonicon zitten ze ook. Alleen heb daar andere knoppen op gezet dus die kunnen weer in de doos.... Ik hou het ook maar bij een fotootje.
 
Die vellen ga ik niet gebruiken, die hou ik liever netjes. In mijn ervaring is het sowieso heel lastig om met een modulaire synth een patch weer precies na te maken afhankelijk van de complexiteit. Zelfs al heb je de knoppenstanden op foto, dan nog zullen er kleine afwijkingen zijn in je precieze instellingen wat invloed heeft op de patch.

Maar goed. Klinkske heeft dus 3 MS20's en ik moet maar een fotootje maken van mijn settings. Ik vind 'm grappig.
 
hahaha wat een l*l :)

Nee die overlays heb je denk ik niet veel aan.
Dat komt ook omdat het onmogelijk is dezelfde sound in te draaien.
 
met modular moet je altijd in opname staan. het begint kut, dan kom je in de sweetspot en dan draai je t weer kapot. alles opnemen en daarna kabels eruit trekken voor de volgende
 
Deze ook zo lekker om op te gassen.. physical knop recall!! Tsja
nieuwe update.. klinkt ook dik, super handige modmatrix 16 sources to 27 destinations

 
Volgende week komt de Sint,eens zien wat Hij in mijn flightcase gaat steken of blijft het weer leeg.Misschien ben ik wel stout geweest op synthforum dit jaar.๐Ÿ˜‡
 
Ik gebruik die overlays ook niet. Presets zijn voor mietjes ๐Ÿค˜
En om te begrijpen hoe een geluid opgebouwd is. Anders wordt het noise, aan de filterknop draaien of eindeloos arpjes laten denderen. Gelukkig zijn presets vaak zo ruk (vooral op poly synths) dat je ze al weer snel kan overschrijven
 
die nina is ook wel lekker gasmateriaal ja. ergens even checken hoe dat klinkt, want loopop kan echt alles duf laten klinken
 
Maar goed. Klinkske heeft dus 3 MS20's en ik moet maar een fotootje maken van mijn settings. Ik vind 'm grappig.
ik kijk gewoon yt en doe andermans patches na hoor :D
Ik heb geen idee wat ik doe, ik zeg dat vaak, maar het is ook gewoon waar.
In een band heb je meerdere hersenpannen en handen, ik mot verdomme alles zelf doen, en ik ben karrelui
 
Soms wordt je ook gewoon even met je neus op de feiten gedrukt dat GAS ook kan stinken.. als je bv dat ene ding in huis haalt wat je altijd nogeens leuk leuk, en je allerlei problemen in huis haalt van een ex verkoper..

 
Hoe ik mijn koop verslaving te lijf ben gegaan?Hoe meer ik naar die YT tutorials kijk,hoe meer ik besef dat je niet echt veel nodig hebt om(zeer) goeie muziek te maken.
 
die UDO is GASverlagend iig
Screenshot 2023-12-23 at 13.24.12.png
 
Welke SYNTHS moet je van youtube samplen? en wie of wie heeft een link voor HQ sessies no talking?

Werkt top tegen GAS
 
Ik krijg een bonus van t werk en k moet mezelf heel erg overtuigen dat ik maar beter geen mpc x retro kan kopen.... hallo ik ben Fred B. en ik heb GAS.
 
Back
Top