Wanna have sax?

Lid sinds
22 Maart 2008
Berichten
10.033
Locatie
-
Gisterenavond kreeg ik van @tragmadat een spontaan PBtje met daarin een opname met 'space 4 sax'. (dat was de tiel) Wat lief he?!
Moest er aan het begin even aan wennen.. maar zojuist toch even wat op geïmproviseerd en het smelt wel lekker samen..

De opname begint wat abrubt.. Het eerste stukje was ik meer bezig met dingen afstellen en heb ik er daarom afgeknipt..

Momenteel ben ik ook met nog 2 andere mensen bezig wat in te blazen en pak dan via 'n DAW de beste takes maar zo spontaan ff wat proberen blijft leuk. Stond in een lekkere key :)

 
Die ene "Woot!!" is een beetje lomp en zit iets te hard in de mix.. maar over-all lekker sfeertje.. :)
 
Potverdikkie, hij was me voor :D well played. Pun intended, jij ook @MacGyverGear. Heel vet om je hieroverheen te horen blazen. Misschien kan je voor je uitblaas-sessies es een oude track van Underworld overwegen. Iets van Second Toughest of the Infants of Beaucoup Fish..?

En wat een track @tragmadat, holy moly..

We zien 'm wel verschijnen straks, op Spotify & co? Dank alvast. :)
 
Laatst gewijzigd:
Hey thanks @stoter !! Ja was leuk, zo spontaan ff. We gaan er nog ff aan werken.. geen idee waar het ons toe leidt maar as long as we're having fun.. :)
 
Nice :)

Je kan trouwens een hele reeks maken met nummers zo. :D

Sax on the beach
I want your sax
I'm too saxy ( for my car )
Blood sugar sax magic
You saxy thing
 
Hola MacGyverGear,

Eigenlijk vind ik het vanaf 5 minuten pas echt goed(ik bedoel dan wel de achtergrond track)
Jouw sax spel klinkt geweldig:halleluja
Lof daar voor, maar hou het vooral spannend waar de vonken vanaf springen!

Groeten van Andreos:)
 
Goed dat ik weet dat je zo lekker kan blazen! Vroeg of laat zal ik je wel eens vriendelijk verzoeken om wat in te spelen...
 
Back
Top