Korg Kronos UPDATE!!

Ik zou ook heel graag terug de librarian/editor hiervan werkend krijgen op de Mac. Iemand een idee? (Mijn Mac draait op Monterey)
 
Goed dat ze dat nog doen nu dat de Kronos uit productie is.
 
Jammer dat deze update maar heel weinig omvat (enkel de beperking op het maximum te installeren EXs installaties/verwijderingen wegnemen). Uiteraard, als je veel libraries uitprobeert is dat heel nuttig. Maar ik vind het jammer dat de Kronos nog steeds niet de mogelijkheid heeft om -zoals veel workstations wel kunnen- gewoon verschillende zelf geprogrammeerde drumpatterns in SEQ-mode achter mekaar te zetten. Dat werkt zoveel handiger dan de drumtracks of KARMA drummodules. Die laatste zijn wel handig wanneer je drumpatronen aan de KORG over wil laten maar als je zelf je patterns programmeert in in een song wil gebruiken is de enige manier die ik ken, een RPPR per patroon aanmaken, die aan toetsen toewijzen en dan in SEQ-mode aanslaan wanneer nodig. Werkbaar maar omslachtig naar mijn mening.

Maar het is nog steeds een dijk van een synth ondanks zijn ondertussen al vergevorderde leeftijd :okdan:

:doei:

Danny
 
Back
Top