• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Sequential Prophet 10

Prijs
3150 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Lab of Sound

synthousiasteling of zoiets
Lid sinds
6 december 2009
Berichten
166
Locatie
Rotterdam
Tja, ik was gestopt met analoge synths, maar ongeveer 10 maanden geleden begon het toch weer te kriebelen en schafte ik een Sequential Prophet 10 aan. De kriebel was maar van korte duur en nu staat hij weer stof te vangen, wat ontzettend jammer is voor zo'n instrument. Het betreft dus de remake van Dave Smith, een 10 stemmige prophet 5 als het ware met selecteerbare rev. 2 of rev. 3 filters. Ik schat dat hij in totaal 20 keer heeft aangestaan, dus absolute nieuwstaat. De laatste firmware staat erop en het is een hoger serienummer dat niet is geplaagd door het aanvankelijke probleem van de overtollige condensator die hogere frequenties wegfilterde (wat Dave Smith niet had gehoord tijdens de laatste testfase vanwege gehoorbeschadiging, go figure). De doos zit er niet meer bij, wel krijg je er een Baby Spider Pro stand bij (ook zo goed als nieuw). Hij is gekocht bij Thomann en ik kan de factuur overleggen.
 

Attachments

  • IMG_20220213_155248270_2.jpg
    IMG_20220213_155248270_2.jpg
    134,5 KB · Bekeken: 182
Back
Top