• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Kurzweil K2000R met sampling en Orchestral ROM

Prijs
265 Euro
Conditie
Defect

Geachte

Hout
Lid sinds
28 april 2011
Berichten
83
Locatie
de meern
Kurzweil K2000R met sampling en Orchestral ROM, maar met mankement, met rack mounts, handleiding, scsi zip drive et 2 flop, stapeltje floppies, helder display. v 3.54
Het mankement:
Ongeveer 2/3e van de ROM geluiden kraakt, ook van de ingebouwde Orchestral ROM. Maar de sampling werkt uitstekend. Het zou een koud soldeerpunt kunnen zijn, maar ik durf het niet te zeggen, omdat ik het niet weet. Je hebt speciale apparatuur nodig om te onderzoeken wat het probleem is. Er is naar gekeken door een reparateur die die tools niet had. Diagnostics: Bij Calvin & Hobbs fail na stap 3 of 4, geen idee of je dat wat zegt of de juiste diagnose uberhaupt is. Er zou iets in de verbindingen kunnen zijn na de Calvin & Hobbs.
Denk je dat je deze kunt repareren, dan heb ik zeker ook interesse, omdat ik liever met deze rack werk dan met mijn k2000 toetsen versie. In dat geval verkoop ik de toetsen versie (zonder sampling en orchestral rom en lcd wat redelijk donker wordt)
Zie ook de adv op marktplaats, hoogste bod is (nu) 265.
≥ Kurzweil k2000R met sampling en Orchestral ROM — Samplers — Marktplaats
KurzweilK2000R-v3-52-en-toebehoren.jpg
 
Laatst gewijzigd:

Vergelijkbare discussies

Back
Top