Boem paukeslag [dark disco]

Kobboi

Stamgast
Lid sinds
18 februari 2021
Berichten
484
Locatie
Amsterdam
Ik heb deze week weer wat zitten knutselen en vind het idee achter deze track wel leuk - een gedicht van Van Ostaijen voorgelezen door Jan Decleir maar geplakt op wat dark disco. Ik weet dat het in de huidige vorm nog niet ideaal is, maar verzamel liever nu feedback van jullie allemaal voordat ik alles opneem en ga bewerken in de box. Zo zitten sommige van de geluiden veel te dicht in elkaar's frequentiebereik, maar dit is dus snel op een analoge mengtafel gemixt. Maar dus mijn vraag: vinden jullie dit werken? Wat zou je veranderen aan opbouw of arrangement? Te kort of te lang? Kortom, laat jullie magische licht schijnen op deze track-in-wording, aub!
 
Ik vind het erg leuk! Technisch heb ik er te weinig verstand van.

Deed me hieraan denken:

 
1643357291479.png
 
Hola Koboi,

Goed Idee.
Maar als het ook om de stem gaat zou ik met mixen de stem naar voren halen en op het moment van stilte
wat omhoog brengen:okdan:

Groeten van andreos:)
 
Hola Koboi,

Goed Idee.
Maar als het ook om de stem gaat zou ik met mixen de stem naar voren halen en op het moment van stilte
wat omhoog brengen:okdan:

Groeten van andreos:)
Dag Andreos,

Helemaal akkooord.IN het huidige arrangement heft de stem niet genoeg presence. Ik zal eraan werken, dank voor de feedback.
 
Een gemiste kans om er een sh-101 in te fietsen.

En misschien.... een paukenslag? (Kan ook te voor de hand liggend zijn..)

Supercool idee, de muziek klinkt erg tof en past mooi bij de stem :okdan: Edits van de stem zijn ook vet.

Misschien kan je het filter van de synth iets meer dichtgooien als we Jan horen.. en opentrekken zodra hij stil is..
 
Dank allen voor de feedback. Ik heb het arrangement nog een klein beetje veranderd, en de stem getracht meer centraal te stellen, en is nu ook helemaal in the box gemixt. Zelfde link als voorheen.
 
Back
Top