Borsato - Madonna

ano220424

Dismembered
Dismembered
Lid sinds
10 oktober 2002
Berichten
5.702
Na mijn klinkende 3de plaats op SFSC2021 ( :dubbel: ) was ik al een hele tijd in stilte bezig aan een track voor Borsato.
Ware het niet dat de man intussen in opspraak is gekomen en dus een absolute no go voor mij.

Wie herrinert zich anderzijds nog de rechstreekse uitzending over heel Europa van het live optreden van Madonna's wereld tournee - Who's that girl
in 1987 ??
Samen met mijn toenmalige mede-muzikant drummer zaten we in de huiskamer met open mond te kijken naar die muzikanten (zooo strak gespeeld) en heel de productie.
Rechstreeks live op onze beeldbuis ! En we hadden de stereo aangesloten voor beter klank.

Ook Borsato's live optredens zijn memorabel en beiden waren inspiratie voor onderstaande track (niet gemixed - rough idea) - die omwille van de situatie van dhr. Borsato in de ijskast gaat en niet verder afgewerkt wordt. Tja...

 
Laatst gewijzigd:
De link met Borsato gaat nogal aan mij voorbij, maar verder klinkt het wel lekker naar de tijd. Ik heb er niet zoveel mee, maar ook weinig tegen. 8)

Dank voor de comment. Je moet deze track vooral 'live' horen. dan hoor je Borsato zo zingen. :-)
 
Hola SkEtvm.

Ik ken het niet dus luister ik puur naar de muziek!
En klinkt mooi en vooral strak:okdan:

Groeten van andreos:)
 
Goede muziekband, zie dit wel voor me in een stadion met een hoop zoetgevooisd drama en zwetende huisvrouwen :D
 
Hola SkEtvm.

Ik ken het niet dus luister ik puur naar de muziek!
En klinkt mooi en vooral strak:okdan:

Groeten van andreos:)
Hey Andreos, dank voor je waardering.
Goede muziekband, zie dit wel voor me in een stadion met een hoop zoetgevooisd drama en zwetende huisvrouwen :D
Hehe...top comment. Zo zag ik het dus ook. :-)
 
Voor mijn part klinkt dit echt wel OK hoor. En de hele historie rond Borsato en Co zou ik niet gebruiken om deze track niet af te werken. Als je niets zou gezegd hebben dat die man ooit de inspiratiebron voor deze track was, had ik de link nooit gelegd. Daarbij komend heb jij persoonlijk toch niet met die praktijken te maken, hé ;) .

Dus zou ik zeggen: afwerken zodat anderen van dit lekker stukje muziek kunnen mee genieten :okdan:.

:doei:
 
Back
Top