Neem nog een dingetje - Mini floaty dub Trip

Hallo Eclectic,


Ja ik kan mij er wel wat bij voorstellen al heb ik nooit op dit soort dansvloeren gestaan.
Maar je hebt er iets moois van gemaakt:okdan:

Groeten van Andreos.:)
 
IN het begin vind ik de geluiden iets te droog, en het basje lijkt een beetje raar in het ritme te zitten, maar eens de pad erin komt is alles vergeven.
 
Aha. Ik begrijp het.
Zal wel niet mogen.
Ik begrijp het niet. Als dat echt zo is, vind ik dat wel vrij triest. Even aangenomen dat het ermee te maken heeft dat je geen 'drugsgerelateerde berichten' (aldus de forumregels) mag plaatsen, is dit wel een hele strikte uitleg van die regel. Welk probleem wordt met deze aanpassing opgelost? Mogen titels als 'Floating in space', 'White lines' en de carnavalskraker 'Twintig bier alsjeblieft, lalalalalala' ook niet meer?

Maar goed, misschien beeld ik het me in en is er wat anders aan de hand. Zo nee: een toelichting op de toepassing van die regel (en dat is wat anders dan een verwijzing ernaar) zou fijn zijn. Excuses voor het vervuilen van dit topic. Verplaats het gerust als dat beter is. :P
 
Welk probleem wordt met deze aanpassing opgelost?
Het probleem dat Synthforum in de Google zoekresultaten naar boven komt als lieden op zoek zijn naar een versnapering. We willen hiermee niet geassocieerd worden. Uiteraard kan het dat ik te snel geoordeeld heb hoor. Ik zal hem alsnog even in de groep (moderators) gooien.
 
Back
Top