AnalogFX SER-2020 Analoge Formant Synthesizer, geïnspireerd door Synton Syrinx

AnalogFX SER-2020 Analog Formant Synthesizer.​

Monofone desktop synthesizer van Nederlandse makelij met een knipoog naar de Synton Syrinx.


In blauw of zwart voor de prijs van 975 euro.
analogfx-ser-2020.jpg
 
Nee, door omstandigheden ben ik er helaas niet aan toe gekomen maar ik verwacht er binnenkort wel mee bezig te gaan. Maar het is een leuke synth die ook echt klinkt als een Syrinx. Heb je een verzoek voor sounds of stijl?
 
Geen probleem hoor. Maar er is zelfs op YT relatief weinig te vinden. Dus alles welkom. Zolang je zelf maar lol hebt, mag muzikaal of als je volledig de grenzen wilt opzoeken ook goed ;)
 
Ik begin het echt steeds minder interessant te vinden al die modulaire dingen, ze doen allemaal een saw en een pulse etc met een filtertje en envelope. Je kan het signaal natuurlijk prachtig moduleren, met de meeste exotische modules, maar het blijft hetzelfde saaie geluid. Maar dat heb ik ook met de meeste monofone synths (behalve de tb303 eigenlijk).

Zal wel aan mijn onkunde liggen. Bovenstaande mening is dan ook niet gericht tegen de bak hierboven.

De kracht van modulair is dat je meerdere geluiden (synth) met elkaar kan moduleren.
Dus 2 patches met 1 vco, 1 vcf, 1 vca en een modulatie bron adsr/lfo. En die dan met elkaar moduleren op elke denkbare mogelijkheid.
 
Laat ik het eens wat positiever benaderen, wat voor module zou ik hier bijvoorbeeld achter kunnen hangen om geluiden te maken die meer 'out of this world' zijn?
Mijn eerstvolgende module wordt een Expert sleepers Super Disting Ex alpha (waarschijnlijk)
 
Back
Top