New guy on the block

Tadream11

Ingeburgerd
Lid sinds
22 december 2021
Berichten
29
Locatie
Wortegem-Petegem
Hi,
Dank om mij toe te laten op dit forum. Mijn naam is Yves en ben na een pauze van bijna 25 jaar (!) weer in de synthesizermuziek beland.
Toen we 25 jaar geleden ons huis bouwden, kwamen we geld tekort om een keuken te installeren en heb ik met spijt in het hart het grootste deel van mijn home-studio moeten verkopen.
Alleen een D50 bleef op de zolder van mijn ouders achter.

Toen COVID toesloeg hebben mijn ouders de D50 bij een zolderopruiming bij ons afgegeven en vanaf toen was ik weer verslaafd...
Sindsdien bouw ik stap voor stap mijn collectie weer op. In mijn huidige setup zitten:
Roland D50, Prophet Rev2, Korg Wavestate, ASM Hydrasynth, Nord Lead A1, Novation Peak, Waldorf Blofeld, Behringer Crave + Model D en een Arturia Drumbrute Impact.

Ik heb via mijn broer ook nog een ESQ1 staan, maar er zijn kleine probleempjes met het display en een paar knoppen die dienst wiegeren.
Indien iemand geïnteresseerd is, ik hoor het graag want ik wil nog een Roland System8 hebben.

Grtz,

yves
 
idd welkom! precies veel Belgen die de weg naar hier vinden plots, of is dat maar gedachte van mij? :)
 
Welkom.

Toen COVID toesloeg hebben mijn ouders de D50 bij een zolderopruiming bij ons afgegeven en vanaf toen was ik weer verslaafd...
Sindsdien bouw ik stap voor stap mijn collectie weer op. In mijn huidige setup zitten:
Roland D50, Prophet Rev2, Korg Wavestate, ASM Hydrasynth, Nord Lead A1, Novation Peak, Waldorf Blofeld, Behringer Crave + Model D en een Arturia Drumbrute Impact.
Dan heb je al snel weer een mooie verzameling synths bij elkaar!
 
Back
Top