• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht U-HE Repro1 + U-HE Repro5 + U-HE Zebra2 Bundel!

Prijs
189 Euro
Conditie
Nieuw

Noiseflux

Zwarte Ruis
Lid sinds
24 januari 2010
Berichten
982
Locatie
Zevenaar
Beide synths samen voor €189,-!

Zebra 2 (< klik!)
uhe-zebra2-screenshot-fullui-1150x800.jpg


Een mega veelzijdige synth. Ik kan een prachtig stukje schrijven maar een video zegt meer dan duizend woorden:


Mooi voordeeltje is dat Zebra3 in de maak is en met een Zebra2 license je zal kunnen upgraden voor een schijntje. ("If you own Zebra2, Zebra3 will be a $30 upgrade." - U-HE op facebook.)

Prijs op de website: €199,-

Repro (< klik!) zijn 2 losse synths
Repro 1
uhe-repro-screenshot-fullui-repro-1-1150x697.jpg


Een reproductie van de Pro-One, maar dan met diepere modulatie mogelijkheden:

repro-1-tweaks-animation.gif

Ik laat het woord aan Dan Worrall:


En Repro 5
uhe-repro-screenshot-fullui-repro-5-1150x692.jpg


Een reproductie van de Prohpet 5, maar dan, u raad het al, met diepere modulatie mogelijkheden:

repro-5-tweaks-animation.gif


Nieuwprijs: €149,-

Samen zouden ze op €348,- uitkomen.
U-HE doet zelden aan sales maar bij dezen dus een een kans om ze beiden voor €189,- op te pikken.
Alle drie de synths zijn beschikbaar voor PC en Mac, als VST2 en VST3 64-bit. AAX voor Pro Tools en AU v2 voor op de Mac.
Ik heb ze lang genoeg in mijn bezit gehad dat er geen transfer fee meer bij komt, dus €189,- is de volledige prijs, zonder extra's. (het gaat om twee digitale licenties)

Dit laatste plaatje is om de post in het verkoop hok een plaatje te geven.
 

Attachments

  • uhe-zebra2-screenshot-fullui-1150x800.jpg
    uhe-zebra2-screenshot-fullui-1150x800.jpg
    218,8 KB · Bekeken: 106

Vergelijkbare discussies

Back
Top