• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Behringer 2600 Gray Meanie nieuw in ongeopende doos 499,-

Prijs
499 Euro
Conditie
Nieuw

demian

Tijdelijk lid
Lid sinds
20 januari 2003
Berichten
16.596
Omdat ik er 2 heb, en uiteindelijk toch maar 1 nodig heb, te koop, een Behringer 2600 Gray Meanie, nieuw in ongeopende doos.

Vaste prijs 499,- euro, alleen ophalen.

Voorkom dat je een B-stock model koopt van Bax voor deze prijs, maar neem gewoon deze 2600 nieuw in ongeopende doos.

Zie originele plakband / seal. Geen grapje. Hij is echt nieuw, en nooit open geweest.

Gekocht eind oktober 2021, dus nog 3 jaar garantie van Bax, kopie bon krijg je er bij.

Af te halen op Noord Beveland, Provincie Zeeland, wordt niet verstuurd. :)

IMG_20211220_115546.jpg


IMG_20211220_115555.jpg
 
Ik doe er een 10% kortingbon van Bax bij voor wie de 2600 overneemt, geldig tot 8 januari 2022

Nog even benadrukken, de doos is echt niet open geweest, het betreft een 100% nieuwe 2600, je kan het zelf constateren als je hem ophaalt.
 
De 10% kortingscode heb ik inmiddels zelf gebruikt.

Nog steeds te koop, volledig nieuw in doos, niet open geweest, maar dat was wel al duidelijk denk ik. :)

Nieuwe prijs (alleen afhalen) 475,- euro

Ik kijk het nog even aan anders ga ik hem op marktplaats zetten.
 
Back
Top