Snorfietsers op de bon

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

CraZ

..
Lid sinds
4 juli 2001
Berichten
2.749
Hehe.. ik woon tegenover een politiebureau.. :smeris: en kan zo hun 'erf' opkijken. De laatste dagen zijn ze zeer actief in het in de kraag vatten van snorfietsende pubers. Ik heb er al minimaal een stuk of twintig met zeer beteuterde gezichten zien afdruipen (sommige werden zelfs naar huis gebracht.. brommer bleef achter.. hehe).

Ik hoop da'k er niemand mee tegen z'n schenen schop.. maar ik kan hier wel van genieten. Er zijn namelijk weinig dingen waaraan ik me erger.. maar aan snorfietsen in ieder geval wél.

Vroeger.. Zundapp.. Kreidler.. dat waren nog eens tijden. Snorfietsen waren alleen voor licht-kreupele dames van boven de 40.
 
wat dacht je van skeelende mensen op het fietspad of de straat die mij dwingen om ergens midden op de weg te gaan fietsen..dacht het niet dus als je ergens een skeeler op het trottoir ziet liggen weet je dat ik net voorbij ben gekomen ;)
 
Muziek maken en tegenover meneer agent wonen, ai ai ai, ik weet niet of dit wel zo'n fijne combi is.
 
Ben ook een beetje van die Zundapp.. Kreidler tijd , maar ik
rij nu gewoon op een snorscooter geen probleem.
 
Origineel geplaatst door krz
Muziek maken en tegenover meneer agent wonen, ai ai ai, ik weet niet of dit wel zo'n fijne combi is.
Lol, ik dacht dus precies hetzelfde. Twee stappen en ze staan voor je deur >:|
 
Origineel geplaatst door olafmol
wat dacht je van skeelende mensen op het fietspad of de straat die mij dwingen om ergens midden op de weg te gaan fietsen..dacht het niet dus als je ergens een skeeler op het trottoir ziet liggen weet je dat ik net voorbij ben gekomen ;)

inderdaad..levensgevaarlijk !

Maar ja, mijn Pa is ook een fanatieke skater, en die gaat altijd netjes skaten op een fietspad rond een groot stuk heide, hier in Venlo. Als er fietsers aankomen roept hij altijd van te voren dat ze moeten opletten (m.a.w. ipv met 3 man naast elkaar, met 2 man naast elkaar gaan fietsen). Dat gaat ook niet altijd goed omdat sommige te beroerd zijn om een beetje plaats te maken.. Een jaar geleden is hij (waarschijnijk) aangereden door een scooter en was er bijna geweest (4 dagen medium care, zware hersenschudding en een hoop gebroken ribben...)

equate
 
als we gewoon allemaal wat meer plaats voor mekaar maken komt alles goed!
 
Ach tegenliggende fietsers die geen ruimte voor je willen maken terwijl hun al op het verkeerde weg dek rijden kan ook leuk zijn. Ik hou het altijd het langst vol:duivels:
 
Ik heb aan de meeste motorische voertuigen geen hekel, maar aan scooters... Die dingen maken meer teringherrie dan dat ze vooruit gaan! Vooral als er zo'n irritant puisterig pubertje op loopt te gassen GRRRR..


;)

Arv
 
Ik heb een hekel aan _alle_ weggebruikers die mij in de weg fietsen/rollen/rijden/skaten/brommen/snorren.
 
Ik heb echt zo'n hekel aan die bejaarden die met hun snorkarretjes snelheidswedstrijden gaan houden achter het bejaardentehuis. Levensgevaarlijk wat die daar doen!
 
Rollator

Rollator

Ik las vandaag in de krant dat er tijdens illegale rollator-races op de A73 Venray-Venlo een 86-jarige coureur is opgepakt, nadat hij eerder al bij een snelheid van 206 Km/hr was geflitst.
 
Die bejaarden denken dat ze alles kunnen maken! Op de snelweg tussen Harlingen en Leeuwarden rijdt altijd zo'n kotsgek in een 45 km wagentje over de snelweg. En aangezien Yawgmoth daar doorgaans 180 - 210 (nog nooit :smeris: gezien daar / flitsen wat is dat?) rijdt vraag ik me af waar die mafkees mee bezig is?!!!


Greetz,

Yawgmoth
 
Ermm.... pro-aktieve euthenasie?

Ja, het leven van bejaarden gaat niet over rozen.
 
Origineel geplaatst door bambamstudio
wat dacht je van fietsers van rechts voorrang geven?

daar doe ik dus NIET aan mee!

Nou, als zij op een voorangs weg rijden dan moet je ze wel voorrang geven !

Sorry, kan er niks aan doen
 
Origineel geplaatst door mono-poly
nou dan weet ik een nog betere een colone amateur wielrenners die rijden je dus dood als je niet uitwijkt
is gewoon SAMEN SCHOLING !!!

Hou op schei uit.. In de zomer worden er hier in de duinen regelmatig touristen tot snot gereden door die wielrenners die met een gangetje van 75 over die kleine fietspaden scheuren. Ik heb altijd de neiging ineens stok tussen de spaken te gooien: mamma i can flyyyyyyyyy.....kaboem.

Arv
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top