• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Polyend Tracker (2 weken oud! Zo goed als nieuw) en nog eventueel een ander aanbod! (voucher)

Prijs
478.51 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Menno Brouwers

Nieuwkomer
Lid sinds
6 december 2021
Berichten
2
Locatie
Helmond
Beste Allemaal!
WhatsApp Image 2021-12-06 at 20.44.14.jpeg

Hierbij verkoop ik mijn polyend tracker die ik 2 weken geleden heb gekocht maar helaas niet meer kan terug brengen, dit apparaat is echt een alleskunner. Alleen spijtig genoeg is de workflow niks voor mij dus ik hoop dat ik er iemand anders blij mee kan maken. Ik heb de bon van tonecontrol nog en de volledige originele verpakking met alle aansluitingen en kabels voor de tracker. Prijs: 478.51 euro

Daarnaast heb ik nog een ander aanbod

Doordat Ik heb dus iets heb gekocht wat ik niet meer kan terug sturen voor geld maar wel voor een kadobon twv de aankoop prijs life time. En het geen wat ik wilde de LXR-02 van ericasynths (want ik had dus twee keuzes) en net die synth is net het enige wat ze daar niet hebben. Dus ik ben opzoek naar iemand die de kadobon wil overnemen en ik ben zelfs bereid om een prijs lager te geven dan de kadobon waard is. Bon ter waarde van 513 euro over te nemen voor 478.51 euro

Of als je eventueel een ander idee hebt om te ruilen laat het me weten :)

Groeten Menno!
 
Last edited by a moderator:
Richtprijzen toegevoegd voor Polyend Tracker en de waardebon.
 
Back
Top