• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Stapeltje van 5 Racksynthesizers voor weinig

Prijs
600 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

4-Tek

Overjarig lid
Staff member
Lid sinds
10 oktober 2001
Berichten
1.935
Locatie
Pijnackert
Van boven naar beneden;

Novation BassStation Rack (met een engelse voeding + verloopstekker)
Novation A Station
Kawai K4r (niet de originele voeding)
Emu Proteus 1000 (zonder rack oren)
Syntechno TeeBee MKI (Mist de Program knop, zonder originele voeding)

Alle synths hebben wat kleine gebreken dus ze mogen voor 150 euro per stuk weg. Als je ze alle 5 meeneemt krijg je ze voor de prijs van 4 (dus 600 euro)
Alle synths zijn getest en werken en zijn uit te proberen in Pijnacker.

Ik stuur geen spullen op, dat is me teveel gedoe. Ik kom af en toe in de omgeving van Nijmegen en Eindhoven. Dus als ze daarheen moeten is er wellicht wat af te spreken.
 

Attachments

  • IMG_20211119_152607604.jpg
    IMG_20211119_152607604.jpg
    228,1 KB · Bekeken: 409
Nog steeds 5 synths voor 150 euro per stuk.

Mijn Soundcraft M8 Spirit M8 mixer mag ook weg. Ook voor 150 euro. De hele setup mag mee voor 750 euro!
 

Attachments

  • soundcraft.jpg
    soundcraft.jpg
    184,8 KB · Bekeken: 167
De a-station is gereserveerd en wacht op een lift naar het zuiden van het land.
 
We zetten het thema van synths voor 150 euro per stuk nog even door,

Deze zijn er nog;
- Basstation Rack
- Kawai K4r
- Emu Proteus 1000
- Syntechno TeeBee, MKI dus de allereerste. Ook goed inzetbaar als Midi-CV converter

Met alleen synths ben je er natuurlijk niet. Je hebt ook nog een mengpaneel en een midi interface nodig, en laat ik die nou ook nog hebben
- Soundcraft Spirit M8, Met 8 mono kanalen en 4 stereo kanalen ruim voldoende voor een uitgebreide setup.
- En uit mijn andere advertentie een Motu Midi Express 128, met 8 in en uitgangen.

Alle apparaten zijn 150 euro per stuk, voor 750 euro mag de hele setup mee, dat is 6 halen, 5 betalen!

Alles te bekijken en uit te proberen in Pijnacker. Parkeren is gratis en op loopafstand van de Rotterdamse Metro.
 
Back
Top