Diverse patches out of tune ob6

Adjust

Ouwe rot
Lid sinds
18 februari 2006
Berichten
1.113
Locatie
Universe
Mijn ob6 doet raar..
Zit ik een beetje door de verschillende preset patches te skippen en ineens zie ik even snel een soort code d62 of db2 verschijnen en vanaf dat moment zijn er een hoop patches out of tune.
Die code heb ik al op gezocht maar kan ik niks van vinden en wat het helemaal vreemd maakt is dat niet alle patches out of tune zijn. Het gebeurd vrij vaak en ik kan het dan wel oplossen door te kalibreren maar vervolgens komt het probleem daags daarna weer terug. Zelfs al temperature tables een keer gereset en daarna wat kalibraties uitgevoerd maar het euvel blijft dus terugkomen. Iemand een idee wat het probleem kan zijn of wat ik nog kan proberen? En het feit dat niet alle patches worden aangetast, zou dat iets met de voices te maken kunnen hebben?
 
Laatst gewijzigd:
Het is trouwens niet zomaar out of tune, de patches klinken dan ook alsof ze distorted/noisy zijn.
 
Ik zou het even opnemen en een berichtje aan support van sequential sturen. Die reageren meestal heel snel, dus heb je wslk maandag begin van de avond wel een repsons.

OB6 (of Frau Obie zoals ze hier genoemd wordt) is af en toe nogal een vals kreng, dus tunen is vaak nodig. Errorcodes en distorted patches herken ik dan weer niet.
 
Heb je het Sequential forum al geprobeerd? Dat gaat meestal een stuk vlotter...
 
Ja forum en support ga ik doen, ik dacht even checken of er toevallig iemand bekend is met dit probleem. Dank voor het meedenken iig.
 
Back
Top