• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Reason 11 Suite

Prijs
250 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Ein

Stamgast
Lid sinds
11 september 2011
Berichten
200
Locatie
Nabij Utrecht
Digitale licentie reason 11 Suite. Na betaling transfer ik de licentie naar je Reason Studios account. Een licentie voor record krijg je er gratis bij en een ignition key stuur ik naar je op.
 
Prijsdaling! Mag direct weg voor 225 of doe een goed bod. Als extra krijg je er een Ignition key bij wat (voor volledig gebruik zonder internet) en een licentie van Record.
Deze Reason 11 Suite bevat dus de volgende elementen die niet in de standaard versie zitten (dus ook niet in Reason 12):

- Scenic Hybrid Instrument
- Complex-1 Modular Synthesizer
- Parsec Spectral Synthesizer
- Umpf Club Drums
- Umpf Retro Beats
- Reason Electric Bass
- Reason Drum Kits
- Processed Pianos
- Radical Keys
- Layers Quadrasonic Sample Player
- Layers Waves Edition
- Drum Sequencer Player
- Quad Note Generator Player
- PolyStep Sequencer Player
- Polar Dual Pitch Shifter
- Rotor Rotary Speaker
 

Attachments

  • reason-ignition-key.jpg
    reason-ignition-key.jpg
    73,1 KB · Bekeken: 96
CYBERMONDAY: nu of nooit!

Vandaag voor €195. Wie maakt mij los? Zie vorige bericht voor alle extra's vergeleken met de standaard versie 11 en 12.
 
Back
Top