• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Tascam DR-40 Version 2

Prijs
99 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

Zaza

Ingeburgerd
Lid sinds
1 mei 2021
Berichten
54
Locatie
Rotterdam
Ik heb hier een Tascam DR-40 Version 2 liggen waar ik te weinig mee doe. Het is een handheld recorder met inputs die ook line level accepteren, dus leuk om je hardware jams of DJ-sets mee op te nemen zonder laptop. Verder is de recorder natuurlijk ideaal om field recordings mee te maken en te experimenteren met je eigen samples opnemen. Ik gebruik 'm zelf te weinig en kan andere gear beter gebruiken. De recorder is natuurlijk gebruikt, maar technisch in orde en in prima staat (zie foto's). Bijhorende SD kaart zit erbij. Ik heb 'm op marktplaats gezet voor 120, maar mag weg aan een forumlid voor 99 euro's. Ben zelf nog op zoek naar een Boss ME-80, Boss ME-70, Boss ME-50, Boss SE-50, Zoom 1201 en/of een Alesis Midiverb 2. Ruil zal mogelijk met wat bijbetaling zijn, maar komen we denk ik wel uit. Voorkeur gaat uit naar ophalen in Rotterdam, maar zou ook verzonden kunnen worden in de originele doos. Wel kosten en risico voor de koper! Ik hoor het wel, groetjesss
 

Attachments

  • tascam 1.jpeg
    tascam 1.jpeg
    90 KB · Bekeken: 186
  • tascam 2.jpeg
    tascam 2.jpeg
    60,2 KB · Bekeken: 136
  • tascam 3.jpeg
    tascam 3.jpeg
    74 KB · Bekeken: 130
  • tascam 4.jpeg
    tascam 4.jpeg
    60,5 KB · Bekeken: 128
  • tascam 5.jpeg
    tascam 5.jpeg
    63,4 KB · Bekeken: 126
  • tascam 6.jpeg
    tascam 6.jpeg
    82,8 KB · Bekeken: 134
Laatst gewijzigd:
Back
Top