• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Syncussion SY1-M KIT (Inclusief onderdelen)

Prijs
400 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

dropshot85

Stamgast
Lid sinds
29 juli 2015
Berichten
177
Locatie
Rotterdam
Kit afgelopen jaar gekocht maar nauwelijks tijd gehad om verder te bouwen. De SMD componenten zijn gesoldeerd evenals een gedeelte van de weerstanden (Zie foto's)
Alle benodigde onderdelen heb ik via Mouser gekocht dus je hebt verder niets meer nodig.

Ik heb zelf €500 betaald (€360 voor de kit + invoerkosten en €140 voor de onderdelen bij Mouser). Mag weg voor €400.

IMG_20211027_162127.jpg
IMG_20211027_162040.jpg
IMG_20211027_162102.jpg

IMG_20211027_162214.jpg
 
Prijsverlaging naar €375. Dat betekent dat je de onderdelen er bijna gratis bij krijgt!

Zowel de kit als enkele onderdelen zijn op dit moment nergens leverbaar! Voor sommige onderdelen kan het zelfs enkele maanden tot een half jaar duren voordat ze weer leverbaar zijn. Ik heb ten tijde van de aanschaf de gehele BOM (Bill of Materials) kunnen kopen dus alles wat je nodig hebt zit erbij.
 
Back
Top