Terug naar de toetsen!

Geurt

Nieuwkomer
Lid sinds
27 januari 2006
Berichten
15
Locatie
Oost-Vlaanderen, België
Gegroet beste forummers!

Op mijn 11de begonnen op toetsen (volledig autodidact), nadien ook gezworven over andere instrumenten, dan even stilgelegen om nu terug uit te komen bij mijn eerste liefde. Met mijn zoon als katalysator heb ik daarnet een Arturia Keylab Essential besteld (een 49 die ik dit weekend ga ruilen met mijn zoon zijn 61 gezien hij quasi nooit met twee handen speelt en op zijn studentenkamer elke centimeter kan gebruiken... ). Was al zeer onder de indruk van Analog Lab en kijk er naar uit dit alles te gebruiken samen met de door mijn dochter afgeschreven maar in perfecte staat zijnde Macbook Air (model 2017; de specs zijn net genoeg voor de software).

Het zal vooral spelen zijn, alles wat opfrissen, en eventueel wat dollen met Garageband of de meegeleverde Ableton Live Lite alhoewel deze laatste iets minder zal aansluiten bij hetgeen ik eventueel zou ineenflansen.

Tot later in elk geval!

Gert
 
Dank aan allen! Als aloude Prince-fan zal ik mij ook snel de soundbank "Purple Reigns" aanschaffen; 73 sounds gebaseerd op de eerst 5 albums van de man, dus van 1978 tot 1982, dus tot en met "1999". Arp, Oberheim, Linn, ... kan niet mislopen!
 
Oeps, zal niet gebeuren... die specifieke soundbank is enkel compatibel met Analog Lab V en dus niet de meegeleverde iets compactere Analog Lab...

Zal de pret niet drukken in elk geval :-)
 
Back
Top