• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland S550

Prijs
1 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

rollufje

Nieuwkomer
Lid sinds
17 januari 2013
Berichten
1
Dag allen,

Bij deze bied ik een Roland S550 sampler aan.

Ik heb de sampler meer dan 15 jaar geleden overgenomen, werkend gezien, maar daarna nooit in gebruik genomen. Echter zijn de disks in een van mijn verhuizingen verdwenen. Power cord is ook weg, maar die heb ik net eentje besteld.

Dat brengt me bij het volgende:
Ik kan nu geen garanties geven over de werking van het apparaat, dat vind ik lastig. Aan de buitenkant lijkt ie puntgaaf, maar dat zegt uiteraard weinig. Hij heeft meer dan 15 jaar in een dichte flightcase gezeten.

Eigenlijk zoek ik een afnemer die er wellicht al 1-tje heeft staan, zodat de werking meteen vastgesteld kan worden.
Of, wellicht is er iemand die (tegen een kleine vergoeding) voor mij de check eens wil doen zodat ik hem daarna met een gerust hart in de verkoop kan zetten. Of tegen een lage prijs, als ie defect blijkt te zijn....
 
Back
Top