• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland CR68 - Vintage drumcomputer

Prijs
850 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Piheinz

Nieuwkomer
Lid sinds
15 augustus 2021
Berichten
19
Locatie
Utrecht
In het jaar 1978 kwam Roland met een serie drumcomputers, de CR68 en (grotere broertje) de CR78. De CR78 is beroemd om zijn sounds die o.a. gebruikt zijn in Dutchess (Genesis) en In the air tonight (Phil Collins). De CR68 heb ik nu een tijdje in huis maar ik merk dat ik hem te weinig gebruik dus daarom mag hij een nieuw baasje. Zitten leuke patterns in die goed te combineren vallen.

Apparaat werkt volledig naar behoren, alles doet het. Er is alleen een dingetje; als je hem opstart hoor je eerst een hoop geratel van Toms en/of Snares. Na een paar seconde is dit weg en kun je de drumcomputer gewoon 'normaal' gebruiken. Is uiteraard volledig te testen (in Utrecht).

Ik sta eventueel open voor ruil (Digital / Analog synth, gitaren en/of versterkers of andere drumcomputers. Gelieve ophalen, ben als de dood dat PostNL er mee gaat gooien..
 

Attachments

  • WhatsApp Image 2021-08-16 at 16.03.48.jpeg
    WhatsApp Image 2021-08-16 at 16.03.48.jpeg
    87,2 KB · Bekeken: 245
  • WhatsApp Image 2021-08-16 at 16.03.48 (1).jpeg
    WhatsApp Image 2021-08-16 at 16.03.48 (1).jpeg
    76,9 KB · Bekeken: 212
Back
Top