Gestolen: Roland Juno 106 & Roland JX-3P

Jimihendrix

Nieuwkomer
Lid sinds
9 april 2009
Berichten
15
Locatie
Heemskerk
Beste leden,

Mijn Juno 106 en JX-3P zijn vannacht gestolen in mijn atelier bij collectief Studio-O te Beverwijk. In de nacht van 13 augustus 2021. Ik baal hier erg van. Zouden jullie een oogje in het zeil kunnen houden? Bij voorbaat dank.

Hier wat specs:

Roland Juno 106




  • Opwarmtijd van circa 10/15 minuten
  • Sticker van Music House Daan Smit op front paneel
  • Printmodules nog niet vastgeschroefd


Roland JX-3P:

  • sommige patches doen het niet
  • Grote sticker van muziekwinkel ‘Spanjaard’ op de achterkant naast het grote Roland logo
 
Laat ik even weten aan de kenniskring hier aan de Belgische kust
 
Ontzettend naar dat je spullen gestolen zijn.
Ik zou ook eigenlijk iedereen aan willen raden een iets aan beveiliging te doen als je dure spullen hebt en daar bekend mee bent. Natuurlijk eerst zorgen voor goede afsluiting van je ruimtes.

Daarnaast, een camera systeem die lokaal clips opslaat is best betaalbaar, een paar lampen die reageren op licht werken ook preventief, en wat stickers op je deur en raam kan ook geen kwaad en is zelfs verplicht als je buiten filmt.

Ik heb zelf een systeem van Eufy waar ik redelijk tevreden over ben. Voor ca 300,- heb je al een set met 3 camera's en een basis station die je beelden opslaat.

Ik heb ze overigens niet vanwege dure spullen die ik in huis zou hebben want dat valt erg mee, ik gebruik ze binnen en buiten op mijn bedrijfslocatie. Via je telefoon kan je alles configureren en in de gaten houden.
 
En vermoedde blijkbaar ook tijdens de daad de vermaarde jimihendrix tegen het lijf te gaan lopen, hem vervolgens te zullen gaan confronteren en, vanuit zijn sad ass perspectief, te zullen gaan zegevieren …
 
Laatst gewijzigd:
.
 
Nog een tip voor de eigenaar mocht hij willen gaan googlen naar mogelijke ads met zijn synths, zoek op laatste 24u of week, dan filter je in ieder geval alles weg van voor de diefstal.
Je kan ook nog een google alert instellen, dan krijg je een mail als er een pagina opduikt met je synth types. Juno 106 en JX-3P in dit geval.

En misschien heb je hier nog wat aan ?

 
Eigenlijk moet dit topic alleen te lezen zijn voor geregistreerde leden.. als de dieven nu even googlen voor een prijsindicatie komen ze zodadelijk nog bij dit topic uit.

Er was ooit een gedeelte toch wat niet te lezen was in de "algemeen" sectie?? Ik zie nu dat alles te bezoeken is, ook voor niet leden.

Aan de andere kant is de kans ook groot dat de dieven waarschijnlijk wisten wat er te halen was.. Maar dit soort spul is normaal niet erg in trek bij dieven.. veel te groot.. die gaan vooral voor klein materiaal als sieraden en geld.
 
En voor hen die spullen willen registreren die je in je bezit hebt

 
Foto met plek vd stickers kan mss ook werken ivm plakresten. Of uberhaupt lichte beschadigingen die je kunt herkennen. Klote man!
 
Eigenlijk moet dit topic alleen te lezen zijn voor geregistreerde leden.. als de dieven nu even googlen voor een prijsindicatie komen ze zodadelijk nog bij dit topic uit.

Er was ooit een gedeelte toch wat niet te lezen was in de "algemeen" sectie?? Ik zie nu dat alles te bezoeken is, ook voor niet leden.

Aan de andere kant is de kans ook groot dat de dieven waarschijnlijk wisten wat er te halen was.. Maar dit soort spul is normaal niet erg in trek bij dieven.. veel te groot.. die gaan vooral voor klein materiaal als sieraden en geld.
Mijn ruimte was vanaf de buitenwereld niet te zien. Bovendien zaten er in mijn ruimte ook gitaren en bandrecorders/tape echo’s die allemaal nog aanwezig zijn. Ze zijn binnengekomen in de ruimte via het raam van mijn medehuurder. Ze hebben daar foto/videocamera gestolen en professionele fotolampen met totale waarde van ongeveer €4000.
 
3567CF95-0746-41C7-952D-1EB00B96ADBA.jpeg

van de JX-3P
 
Zwaar klote voor je man :(

Bij mij in het pand waar mijn studio is hebben ze ook ingebroken.
Had wel extra sloten ed maar heb toch maar alles weggehaald.
Heb alleen een setje monitors laten staan zodat ik daar nog beetje met mpc kan rommelen.
Krijg vaak de vraag of een neef of broer buurjongen etc mag komen kijken.
Zeg altijd nee. Wil niet dat mensen weten wat daar allemaal staat/stond
Als die inbrekers het hadden geweten hadden ze zeker de boel leeggehad.
 
Back
Top