Look Mum No Computer

Synthurion

Ouwe rot
Lid sinds
19 november 2004
Berichten
1.329
Sam Battle wie kent hem niet. Geweldige gast die iedere keer weer weet te verbazen met zijn "obscure elektronische obsessies" die via zijn Youtube kanaal te zien zijn. (vooral deze! moet je gezien hebben)
Sam heeft eindelijk zijn langverwachte 'Museum Of Everything Else' in Ramsgate geopend en dat ziet er ongeveer zo uit:

Look-Mum-No-Computer-Museum-Of-Everything-Else@1400x1050.jpg


Verhaal en beelden in MusicTech
 
Af en toe kijk ik we eens naar zn Youtube filmpjes, is zeker entertainend.
Zou niet speciaal naar Ramsgate reizen, maar als we in de buurt zijn ga ik daar eens langs
 
Fantastisch toch, die gozer weet overal muziek uit te halen.
Het zou me niets verbazen als ie bijv nog een keer de waterzuiveringsinstallatie in z'n woonplaats weet te hacken en dan een kwartiertje ermee te spelen als waterorgel, gewoon omdat ie het kan. :D
 
Geniaal is een vaak misbruikte term maar hij komt aardig in de buurt vind ik als ik zie wat ie allemaal doet.
Jups. Hij moet sowieso al behoorlijk slim zijn als je ziet wat hij kan en hoe goed hij het kan uitleggen. Maar het is de creativiteit waarmee hij het toepast die het geniaal maakt. Er zijn vast mensen die op een hoger niveau met bv Arduino kunnen werken dan hem, maar hij heeft dat vleugje magie. Behoorlijk onorthodox maar op het einde van de rit staat er toch maar weer een uniek, werkend apparaat.
 
Heb al een pak video's van hem bekeken. Fantastisch origineel.. maar kan het niet laten om mij soms af te vragen "Van waar haalt die gast toch de ponden en (vrije?) tijd om dit allemaal te doen." Ik beeld me dan maar in dat hij in het verleden de Lotto gewonnen heeft.
 
maar kan het niet laten om mij soms af te vragen "Van waar haalt die gast toch de ponden en (vrije?) tijd om dit allemaal te doen."

Z'n YT-kanaal is waarschijnlijk z'n bron van inkomsten. Veel kijkers, veel inkomsten. Enzo Knol bijvoorbeeld kon op z'n 22ste dankzij z'n filmpjes een appartement ter waarde van ruim 4 ton gewoon in cash afrekenen...
 
Gevonden:

LOOK MUM NO COMPUTER machiines and what not are proudly supported by patrons! over on patreon, go check it out for a lot of extra content and info etc. Link Below.
Patreon

Maar zo kan ook:

LOOK MUM NO COMPUTER: LOOK MUM NO MONEY




Your Email​

You'll receive receipts and notifications at this email address.



Your Contribution​


Payment​


Additional Information​


Review & Donate​

 

Vergelijkbare discussies

Back
Top