• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Mengtafel Allen and Heath 24 kanaals

Prijs
425 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

BasZiePee

Stamgast
Lid sinds
17 oktober 2004
Berichten
128
Locatie
Den Haag
Zo goed als nieuwe Allen and Heath live/ studio analoge mengtafel. ZED24, inclusief mooie superstevige flightcase. Hij heeft bij mij zo'n 10 maanden in mijn studio gestaan om er achter te komen dat hij niet in mijn setup past. Rookvrij, altijd netjes schoongemaakt en afgestoft! Dus hij ruikt nog heerlijk. U mag zelf komen ruiken!
Ik heb hem dus 10 maanden geleden gekocht van een heer in die vlakbij Gouda woont en muziek componeert voor koren. Hij vertelde dat hij het mengpaneel toen letterlijk 1 keer uit de case is geweest om een koor op te nemen / uit te versterken. Dat is te zien want hij is nog als nieuw. Ik heb in de afgelopen 10 maanden tijdens het minimale gebruik niets gemerkt dat er iets niet werkt of vreemd aan doet. Beschrijving en aansluitsnoer zit er uiteraard bij.
Wil je wat weten over de specs van deze beauty, zou ik even zoeken op Allen&Heath ZED24.
Hij is wel wat fors om te moeten verzenden maar bij nadrukkelijke wens kan ik hem wel versturen. Liever ophalen.
AH1.jpg
 
Back
Top