Prijs voor een Nord Lead 4

matje123

Ingeburgerd
Lid sinds
24 september 2019
Berichten
51
Hallo,

Wat zou een goede prijs zijn voor een Nord Lead 4? Deze staat al lang op mijn wensenlijstje en kan er nu een krijgen voor €1220. Is dit een realistische prijs?
 
Een NL3 doet tegenwoordig tussen de 650 en 750 dacht ik. Is een NL4 €500 meer waard? Ik weet het niet.
 
Hij is 2e hands, maar nauwelijks gebruikt. Geen beschadigingen/gebruikssporen. Met keys.
 
Hij is 2e hands, maar nauwelijks gebruikt. Geen beschadigingen/gebruikssporen. Met keys.
Zo te horen wil je deze heel graag hebben. Gewoon doen dan. Misschien kun je hem €100 goedkoper krijgen als je wacht en er precies een tegen het lijf loopt. Maar in die tijd kun je je ook lekker uitleven met je nieuwe speeltje.
 
Ik zie het tweedehands een beetje schommelen tussen 900 en 1400. Dus dan heb je een aardig gemiddelde.
 
Ik zag ze best vaak langskomen tussen de €900 en €1000. Zelf zou ik niet hoger gaan, maar als je hem heel graag (nu) wilt en je kunt het geld missen…waarom dan niet?

NL3 voor €650 lijkt mij wel erg laag. Eerder rond de €750-€850 zou ik zeggen, maar goed het is natuurlijk vraag en aanbod en wat iemand er voor wilt geven.
 
Back
Top