• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Midibox SID MB-6582 te koop

Prijs
1250 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

renepela

Ouwe rot
Lid sinds
27 januari 2005
Berichten
2.014
Locatie
Barendrecht
Ik bied mijn midibox SID MB-6582 te koop aan.
Dit is een waanzinnige synthesizer die voorzien is van maarliefst 8 6582A SID chips.
Dit is de meest zeldzame versie die er is en qua klank vergelijkbaar met de 8580R5.

De midibox SID is vergelijkbaar met de SID Station, echter is deze veel en veel uitgebreider in mogelijkheden en hoeveelheid sids.

De MB-6582 werkt perfect. Hier en daar zitten de leds niet helemaal even hoog, maar hij werkt verder perfect en ziet er uitstekend uit.

Met de 8 sids heb je 24 stemmige polyfonie, of 12 stemmige stereo.

De midibox sid MB-6582 is de meest uitgebreide versie en je zult hem denk ik zelden of nooit meer tegenkomen.
Hij gaat simpelweg weg omdat ik weer eens wat anders wil.
 

Attachments

  • MB6582.JPG
    MB6582.JPG
    160 KB · Bekeken: 331
Hij is het dubbel en dwars waard, maar desondanks een prijsverlaging naar 1.150,--
 
Voor 999,-- mag ie ook weg. Lager ga ik niet.
 
Schop
 
Schop
 
Wie o wie wil deze geweldige synth?
 
Schop
 
Niemand?
 
Back
Top