Roland W-30: SMFW30 registratie support

Stephen

The Gate is open: Tidal,,
Lid sinds
16 februari 2005
Berichten
4.970
Locatie
België
Weet iemand of SMFW30, het programma voor de W-30 nog actief is ?? of de registratie nog werkt ??
Ik heb de SSD's geupdate en elke SMFW30 moet op de bretreffende computer gereistreeerd worden met die serial code

Norton geeft een 'trojan' melding en pay pal ook

Kent iemand : miro @ svetlik.be ?

Dat is .be domein, dus is ie mss van Belgie ?

Awave kan enkel W-30 data disks lezen,,

Of is er een ander prog dat W-30 disks leest en schrijft ??
 
tja, SMFW30 is een goeie W-30 editor,,

Die kan W-30 Diskettes inlezen, maar heeft niet direct iets met scsi - scsi2sd - Gotek drive te maken, maar dat zijn .dsk of .w30f of .out files dan denk 'k

Met SMFW30 kon je schrijven naar het W-30 formaat, k weet nog niet of er een ander programma dat kan ?

Je kan SMFW30 10x opstarten zonder serial,,
 
W-30 met goeie gotiek drive is in the house,
tja, ik had begin jaren '90 nooit gehoord over de W-30 en wel van de SY-85 en K2000 en 't was dus die peperdure K2000 met zoveel problemen geworden,

En eindelk is m'n alternatief 440 Pitch denken met die lucytuning aan dingelen, nu ik het verschil hoor tussen 30Khz samples, op de W-30 en MC-909

maar okey,, ik mis SMFW30 nog niet, die lijkt echt gehackt te zijn,

Maar kunnen julllie mij tips delen hoe W-30 diskette te digitalizeren ?

ik werk tot nu toe met HxCFloppyEmulato om hfe images te lezen, en met awave studio zo verder

OmniFlop is er ook,

En zijn een proff usb diskette drives ?? want die van ebay lijken maar cheap, en niet voor honderden diskettes bedoeld?
k heb nog drie oude asus pentium laptops met interne diskdrive,

okey,, grtn,n,
 
OKey, OEF,, Miro heeft terug gemailt met de serial,, okey,,
 
Koop een s760
Die leest en convert alle oudere roland s en w samplers
 
tja, nee, maar de S-760 is wel een erg goeie sampler,, en k heb een Gotek drive in de W-30 zitten,,
 
ja, die cooledit ken ik van naam,, k gebruik anders altijd magix cleaning lab v2005 en samplitude x4
 
OKey, de SMFW30 registratie codes van al m'n 3 macbooks is nu ook toegekomen,,

De site werkt volgens Miro, de maker van SMFW30, maar norton geeft een groot rood scherm bij z'n site, erg verwarrend,
soit, k ga er niet verder over in hier op SF,

en ja, de S760 werkt niet op 15 en 30 Khz lees ik, en da's dan met een pc scherm ,en vind er nog maar eens één

Maar m'n W-30 is meer dan genoeg,
maar espen kraft zegt dat vooral de S-10, S-50 en S-550 zo bijzonder goed klinken,,

OKey,,
 
Back
Top