• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht iZotope Iris 2, Neutron Elements, Nectar Elements, Ozone 8 Elements

Prijs
1 Euro
Conditie
Nieuw

Syntagma

Hold On
Lid sinds
17 februari 2003
Berichten
560
Locatie
Woerden
Ik heb een aantal licenties voor iZotope-producten te koop. Het gaat om officiële, legale licenties. Ik heb bij iZotope nagevraagd of deze overgedragen kunnen worden en dat is het geval. Dit is ook terug te vinden op de site van iZotope. Hier zijn geen kosten aan verbonden.

Het gaat om:

- Iris 2 (synth). Nieuwprijs 150 euro (zie Pluginboutique en iZotope.com). Vraagprijs 90 euro.
- Nectar Elements (vocal processing). Nieuwprijs 130 euro, vraagprijs 75 euro.
- Neutron Elements (EQ, Transient shaper, Compressor en Exciter). Nieuwprijs 130 euro, vraagprijs 75 euro.
- Ozone 8 Elements. Let op, dit gaat om versie 8 en niet versie 9. Vraagprijs 50 euro. Eventueel kun je hiermee cross-graden naar versie 9.

Na aankoop stuur ik de licentie per mail en dan moet ik even je naam en e-mailadres doorgeven aan iZotope, dan regelen zij de transfer.

Bieden is mogelijk, laat maar weten!
 
Back
Top