alle bundels van MeldaProduction in sale: 60% korting en éen bundel nu echt gratis...

vink

atropos-krans-os
Lid sinds
7 juni 2013
Berichten
4.471
Locatie
de meest diepteloze stad van dit kale land
60% korting...

wanneer je al plugins van melda hebt, hangt het er van af, in welke bundel ze zitten, krijg je nog ekstra discount.


(p.s. goedkoper dan vroeger in de sale, zelfs nu de bundels duurder zijn geworden. de prijs voor mij zo verbleken tegenover de prijs die ik betaalde voor mijn upgrade tot MCompleteBundle, in de vorige sale, nou ja, dat was ook niet echt een rib.. die prijs, toen..
Word lid van Synthforum om deze tekst te zien!
).

en altijd; elke bundel; als er een plugin wordt toegevoegd, gratis. en lifetime updates.

EDIT: en de MFreeFXBundle, altijd wat verwarrend, is nu echt gratis. de verschillen, zijn te lezen op de website, wat meer funktionaliteit, en geen rode balk, maar vooral; ja!; ekstra funktionaliteit. de goodies...

 
Damn! Dit is wel verleidelijk zeg! 😛

zelfs met mijn grammatikale fouten!

goei spul, ontdek nog elke week ekstra dingen, b.v. de MTurboDelayMB (staat er niet bij, bij is onderdeel van MTurboDelay), als sounddesign effekt, voor echt heel maffe, lekker instelbare, per band (en dan nog kiezen hoe die bands werken...), je haalt er meer uit dan delay, of bijna, en totale kompositie, op Wet... goed...

men weet nu wel hier, denk ik, sja, melda, me like. het werkt iig voor mij.
 
Heb mij in tijd nog laten verleiden met "Waves plugin Diamond" bundle, maar nooit update gedaan. is deze beter aangeraden? sorry voor deze mischien domme vraag.
 
Laatst gewijzigd:
Heb mij in tijd nog laten verleiden met "Waves plugin Diamond" bundle, maar nooit update gedaan. is deze beter aangeraden? sorry voor deze mischien domme vraag.
Volgens mij moet je vooral kijken wat je nodig hebt. En hoe snel je die plug-ins onder de knie hebt. Ik ben daar nooit zo handig in en dan ben ik zo weer een jaar verder. Op dit moment heb ik niets nodig, hoe verleidelijk de aanbieding ook is. Helaas kan ik niet meer tijd kopen 🙄
 
Heb mij in tijd nog laten verleiden met "Waves plugin Diamond" bundle, maar nooit update gedaan. is deze beter aangeraden? sorry voor deze mischien domme vraag.

geen domme vraag, ik heb zelf de gold + renmaxx bundel + 10 of 20 plugins van waves. gold was eens immens goedkoop.. en renmaxx was een upgrade, voor weinig, incluis WUP..
als ik naar diamond bundle kijk, heb ik de meeste, lijkt het van die bundel, en ook buiten die bundel, ook instrumenten, b.v.
goed.

gebruik je ze veel, werken ze goed voor, wat mis je?

wat wil je?

het is erg moeilik aan te geven, wat het 'beste' is. hoe ik ook melda plugins aanprijs, wel altijd met in mijn achterhoofd, hoe persoonlik het is.

het is een korte aanbieding, er zullen nog wel bundel sales komen, wellicht blijft die 60% de sale prijs voor bundels.

melda heeft een vrij ruime probeer-tijd (...), 14 dagen dacht ik, en zonder beperkingen.

o ja, en het hangt af van welke bundel je bedoeld. de free bundle is nu echt free, sja, daar bestaan ook threads over, het verschil is duidelik. de naam is raar, maar goed de betekenis van een naam kan veranderen..
die zou je b.v. nu kunnen kopen, zonder iets te betalen. vreemde zin. daar zit echt al juweeltjes tussen, eigenlik allemaal wel, heb ze in het begin onderschat.





o verdorie ik heb een fout gemaakt, de titel moet nu veranderd worden, en op KVR heeft me niemand er opgewezen.

hij is niet geheel gratis, waarom dacht ik dat? er stond geen prijs bij, want ik zie de prijzen wél, wanneer ingelogd ben, ik sta altijd ingelogd. maar bij alle produkten, in mijn geval, staat; heb je al.
zelfs als ik uitlog, cookies!!..

sorry voor mijn fout, de prijzen van de bundels staan in mijn geval wel aangegeven, maar van de MFreeFXBundle, zie ik pas wanneer ik ben uitgelogd en naar de pagina van de bundel ga...
dus niet gratis; €20 voor 37 effekten...

het verschil tussen betaald en free:

  • You can change size and style of the plugins.
  • You can access the sonogram feature in the analyzers and equalizers.
  • You can manipulate (save, load, organise) your own presets.
  • You can access the modulators.
  • Most plugins can perform upsampling which minimizes aliasing, therefore it is useful to improve sound quality.
  • The plugins will not display the big red reminder box with our clickable logo at the bottom of every GUI.
  • You will make us happy and help us develop more free software ;-).

(en het wordt een upgrade genoemd, het is inderdaad wel verwarrend!)

:? =) :beard: :beard: :beard: :beard: :beard: :beard: :beard: :beard: :? :? :? :? :? :? :? =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =)
 
Back
Top