• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland Boutique JU-06 z.g.a.n.

Prijs
265 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Jair

Nieuwkomer
Lid sinds
26 februari 2021
Berichten
22
Locatie
Delft
Hi liefhebber,

ls je de vintage 106 niet kent, mis je niets aan de JU-06.
Ik doe deze zo goed als nieuwe slechts weg omdat ik mijn handen heb weten te leggen op "the real thing" die ik vroeger heb gehad, en verlangen het won van de financiën. Ben je wel bekend met de 106, dan weet je wellicht dat de JU-06 alsnog geen slechte aankoop is.
Ik doe hem dan ook weg om met het bedrag van de verkoop van mijn JU-06 de aankoop van de 106 te bekostigen.

Geen enkel gebruiksspoor, netjes ontsmet, de originele doos, de aankoopbon van KeyMusic (2015), en zo spoedig mogelijk netjes verstuurd (of ophalen in Delft).
Alleen de handleiding ontbreekt helaas, maar die is natuurlijk in het Nederlands van de officiële Roland site te downloaden.
Als je er veel waarde aan hecht dan zal ik hem nasturen wanneer ik hem weer vind, en ik heb nog een oplossing achter de hand.

Hij is gestemd (ja, dat moet...) en geupdate met de laatste firmware.
Ik vraag hier op het forum minder voor de JU-06 dan op andere verkoopsites omdat muzikanten.. ach hij is hier goedkoper, who cares?

Als je deze module koopt om twee exemplaren in chain mode te gebruiken, dan weet ik een oplossing voor de inferieure Roland chain mode, waarbij noten afgekapt kunnen worden ongeacht of je nog polyfonie over hebt.

Disclaimer: de op de foto's getoonde powerbank krijg je er niet bij ;)

Vriendelijke groet, Jair

Music is the best.

- Frank Zappa -
 

Attachments

  • JU 1.jpg
    JU 1.jpg
    123,8 KB · Bekeken: 194
  • JU 2.jpg
    JU 2.jpg
    110,8 KB · Bekeken: 183
  • JU 3.jpg
    JU 3.jpg
    136,9 KB · Bekeken: 179
  • JU 4.jpg
    JU 4.jpg
    133,1 KB · Bekeken: 180
  • JU 5.jpg
    JU 5.jpg
    115,2 KB · Bekeken: 176
  • JU 6.jpg
    JU 6.jpg
    99,7 KB · Bekeken: 183
Back
Top