Techno jam - lekker knallen

kobuz

Ouwe rot
Lid sinds
11 oktober 2012
Berichten
3.325
Locatie
Eindhoven
Vandaag met een maat (David Sullivan) lekker staan klooien in mijn 'studio'. Helaas was het om 20:30 tijd om zijn spullen in de pakken, maar ik ben daarna nog ff door gegaan.

Geen gemixte geproduceerde track, maar een opname van een -naar mijn mening- lekkere combo van patterns en sounds met wat reverb en delay en een ozone op de master voor onder de video ;). Wil hier nog wel mee verder, ik zie dit zelf wel werken in een donkere hal :D

 
Vette shit Kobuz! Lekker beuken...! Sapje erbij en gaan. Mooie spullen heb je staan ook. Wat is dat ding onder de virus eigenlijk?

en die head mounted camera is briljant 👌
 
Vette shit Kobuz! Lekker beuken...! Sapje erbij en gaan. Mooie spullen heb je staan ook. Wat is dat ding onder de virus eigenlijk?

en die head mounted camera is briljant 👌
idd echt een cool idee die head mounted camera, zie je ook niet veel op youtube eigenlijk.

Track knalt ook lekker! Bij het uitwerken misschien iets aan de opbouw doen
 
Wauw klinkt heel goed! krijg goesting om de dansvloer op te zoeken :-) Mooie setup ook, thanks for sharing!
 
Thanks allemaal! Mooi hoe de cam wisselende reacties geeft. Ik probeer er enigzins op te letten het beeld stabiel te houden, maar dat blijft toch wel lastig hehe.

Sapje erbij en gaan

Ik had een -op rum vaten- barrel aged barleywine van de molen, gegnieten :okdan:
 
Thanks allemaal! Mooi hoe de cam wisselende reacties geeft. Ik probeer er enigzins op te letten het beeld stabiel te houden, maar dat blijft toch wel lastig hehe.



Ik had een -op rum vaten- barrel aged barleywine van de molen, gegnieten :okdan:
Ja nice...! Ben gek op dat soort barrel aged shit, vooral die russian stouts!
 
Had verwacht dat het tempo wat lager zou liggen na je reactie van laatst (een track naar -ik meen- 128bpm terugschroeven). Aangenaam verrast :D

Thanks allemaal! Mooi hoe de cam wisselende reacties geeft. Ik probeer er enigzins op te letten het beeld stabiel te houden, maar dat blijft toch wel lastig hehe.



Ik had een -op rum vaten- barrel aged barleywine van de molen, gegnieten :okdan:
Hoe ervaar je jouw geluiden een dag later (als je weer nuchter bent?). Voor mij werkt het nooit zo goed, althans, niet als het om het maken van nummers gaat.
 
Hehe, op zich wel goed, de meeste sounds waren ook al eerder op de dag gecreeerd toen er nog geen zwaar bier bij kwam kijken ;)
 
Hehe, op zich wel goed, de meeste sounds waren ook al eerder op de dag gecreeerd toen er nog geen zwaar bier bij kwam kijken ;)
Mooi om te zien hoe je je vermaakt, in je kamer behangen met keys.
Ik vind die camera niet zo'n probleem, alleen zou ik graag wat dolly shots lang je apparatuur erdoorheen gemengd zien, voor rust, afwisseling en natuurlijk de nieuwsgierigen onder ons.
Man, wat een cockpit!
 
Haha, ja echt veel zin om tijd in de filmpjes te steken heb ik nog niet echt gehad. Thanks voor het kijken :)
 
Back
Top