Trance uit belgie.

Die revolutionaire, filosofische lyrics vind ik sterk (muziek is zeker ook niet mis). "Right up my street". Dit decennium gaat nog meer van dit soort muzikale commentaren neergepend zien. Duimpje
 
Niet mijn ding, maar ik kan de productie wel apprecieren. De mix zit echt goed in elkaar. Een paar minuten te lang om mijn aandacht te kunnen behouden.
 
Ik heb in de jaren 90 honderden keren naar C-dance geluisterd, ik woonde toen in Gent... En ze draaiden geen New Wave, maar Dance en af en toe Hiphop, ik heb het bewijs nog steeds op mijn computer staan.
 
Ik heb in de jaren 90 honderden keren naar C-dance geluisterd, ik woonde toen in Gent... En ze draaiden geen New Wave, maar Dance en af en toe Hiphop, ik heb het bewijs nog steeds op mijn computer staan.
Leuk.. In die tijd toen, reed ik vaak over de Expresweg van Antwerpen richting Brugge naar Nederland. (Want ik ben een Nederlander en er was nog geen tunnel) Dan hoorde ik die stations altijd in de auto. Andere Nederlanders hebben me dan in onwetendheid verkeerd voorgelicht.
Omdat het fanatieke syntersizeraars waren geloofde ik ze op hun woord. Deze > Gert Emmens & Ruud Heij E-Live 2012
 
Back
Top