SSL Native Essentials Bundle voor EUR 57,-

Fifth Bot

d[-_-]b
Lid sinds
14 mei 2018
Berichten
2.735
Locatie
Nijmegen
Volgens mij was deze hier nog niet gemeld, kwam um net tegen bij gearnews: de SSL Native Essentials Bundle voor EUR 57,-.
Ik wilde die van Brainworx al eens een paar keer bijna kopen, nu dan de Native van SSL zelf, nog leuker :D

Let op, betalen is volgens mij alleen met PayPal en je moet ook nog iLok hebben en de actie loopt nog maar 2 dagen.
Hier de coupon code NATESS4999

 
Staat al in m'n daw,zo nu en dan geeft SSL wel iets weg en slaat ik toe.Ik trappel van ongeduld op het volgende koopje.
 
Volgens mij was deze hier nog niet gemeld, kwam um net tegen bij gearnews: de SSL Native Essentials Bundle voor EUR 57,-.
Ik wilde die van Brainworx al eens een paar keer bijna kopen, nu dan de Native van SSL zelf, nog leuker :D

Let op, betalen is volgens mij alleen met PayPal en je moet ook nog iLok hebben en de actie loopt nog maar 2 dagen.
Hier de coupon code NATESS4999


ik heb de brainworx_ console 4400G (niet de E.. maar heb ook andere emulaties..).
ik heb wat gerondgeneust, het is inderdaad direkt van SSL, wat leuk is, natuurlik, maar de meningen zijn zeer verdeeld.

en ja, de brainworx geeft voor mij een sound die ik mag.

ben benieuwd of deze SSL erg goed klinken, ga ze niet kopen, effect plugins, heb ik voldoende..
 
Zie op het plaatje dat er geen parallelle compressie (mix) op zit en vind te omslachtig om in mijn DAW te doen. De SSl buscompressor van Waves heeft dat ook niet en dan verlies ik te veel hoog. The Glue van Cytomic heeft wel parallelle compressie en die klinkt top.
 
Sla je slag.. top setje plugins ! Klinkt naar mijn mening beter dan waves en vrij goed naar de echten.
 
Back
Top