• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Jaspers 6D-120B stand + extra beugel en 3 draagplanken

specimanx

Stamgast
Lid sinds
14 juni 2016
Berichten
304
Locatie
Leiden
in verband met inkrimpen van studio wegens meer richting software, en de noodzaak om ruimte te creeeren voor mijnt huiskantoor, het volgende in de verkoop: (foto's volgen).

- Jaspers 6D-120B (nieuwprijs 349,-), 6 tredes met een
- extra beugel ter ondersteuning (nieuwprijs 39,-).
- Daarbij komen 3 zwarte draagplanken (melamine) (nieuwprijs 70,-)
Tezamen voor 250,- (Is nog als nieuw, alleen hier en daar wat stof ;-). Is besteld op 14 mei, 2019 bij Thomann)

Daarbij ook een enkele Thon rack (nieuwprijs (375,-); mag weg voor 150,-
Is iets lichter grijs dan de afbeelding. Voor specs zie: Thon Studio Side Rack XL 10U black

Deze worden niet verstuurd. Op te halen in rand van Leiden 9makkelijk te bereiken vanaf snelweg),
onder de gangbare maatregelen; (je hoest, proest en snottert niet, en geen koorts ;-) je kent de drill).


(Twijfel nog of ik mijn JV-1080 met vintage synth, electric pianos, techno en house expansio), Prophet 8 rev 2 module en jp-8080 met mystery island controller te koop zet... aangezien ik steeds meer software gebruik weer)
 
Alles verkocht (niet de synths nog, maar die houd ik denk ik)
 
Back
Top