Dub techno album Jupiter Moons

SB-SIX

Ouwe rot
Lid sinds
3 januari 2013
Berichten
4.150
Waarschijnlijk hele slechte timing om een release te plaatsen hier nu iedereen nog aan het bijkomen is van alles luisteren van de contest, maar wilde het toch even neerzetten hier voor de liefhebber


Hier staat ook een verder uitgewerkte versie op van mijn inzending dit jaar, waar nog het nodige aan toegevoegd en veranderd is. Ik hoop veel luisterplezier!
 
Mooie sfeervolle plaat waarin de bekende geluiden en elementen terugkomen, maar ook wat frisse toevoegingen zoals in Ersa (spannend ritme midden in). Als ik wat kritiek mag geven... ik vind het visuele gedeelte van je bandcamp niet aansluiten bij de kwaliteit van je muziek. Zowel qua sfeer als puur de kwaliteit. Maar qua muziek top!
 
Mooie sfeervolle plaat waarin de bekende geluiden en elementen terugkomen, maar ook wat frisse toevoegingen zoals in Ersa (spannend ritme midden in). Als ik wat kritiek mag geven... ik vind het visuele gedeelte van je bandcamp niet aansluiten bij de kwaliteit van je muziek. Zowel qua sfeer als puur de kwaliteit. Maar qua muziek top!
Hey bedankt voor de mooie woorden! Ja daar heb je wel een punt, vormgeving is niet mijn sterkste punt en ik moet alles zelf doen. Heb je misschien nog tips wat ik aan kan passen? En gaat het om mobiel of desktop of beide? Ik zie nu dat mobiel er erg grijs uit ziet, dat had ik nog niet gezien.
 
Hey bedankt voor de mooie woorden! Ja daar heb je wel een punt, vormgeving is niet mijn sterkste punt en ik moet alles zelf doen. Heb je misschien nog tips wat ik aan kan passen? En gaat het om mobiel of desktop of beide? Ik zie nu dat mobiel er erg grijs uit ziet, dat had ik nog niet gezien.
Het logo (zowel de tekst als illustratie) roept bij mij geen muziekassociatie op. Qua design vind ik het prima uitzien, maar voor dit doeleinde niet zo. Qua albumcover: mooie foto/illustratie artiestennaam en vooral "atmospheric dub techno" mooi lettertype en blend mooi in omdat het een beetje transparant is. De titel had zou ik ook iets transparant maken, denk ik. En het liefst titel+artiestnaam zelfde lettertype.

Ik moet wel daarbij zeggen dat ik me later bedacht dat de uitstraling misschien ook wel positief kan uitpakken, in de zin dat als iemand op je bandcamp komt diegene ziet dat het niet van een label met geld is, maar van een eigen uitgave. Maakt misschien wel dat iemand het sneller aanschaft, maar dat is psychologie van de koude grond.
 
Congratz :okdan:. Wel leuk te merken dat een gelijkaardig onderwerp op zoveel verschillende manieren beschreven wordt (neem het nieuwe Vangelis album of m'n eigen Jupiter-V uit het Solar System project). Je hebt het heel creatief aangepakt. De nummers hangen ook mooi samen. Je merkt dat ze een geheel vormen terwijl ze toch genoeg van mekaar verschillen.

:doei:
Danny
 
Congratz :okdan:. Wel leuk te merken dat een gelijkaardig onderwerp op zoveel verschillende manieren beschreven wordt (neem het nieuwe Vangelis album of m'n eigen Jupiter-V uit het Solar System project). Je hebt het heel creatief aangepakt. De nummers hangen ook mooi samen. Je merkt dat ze een geheel vormen terwijl ze toch genoeg van mekaar verschillen.

:doei:
Danny
Precies Danny jij snapt 't! Ik heb ontzettend veel dub techno mixen op youtube geluisterd en alles is anders, ondanks dat het vaak rond 1 akkoord draait. Ik vind het ontzettend leuk om te luisteren en te maken, ik kan dit genre uren luisteren zonder dat het gaat vervelen. Leuk dat je even geluisterd hebt!
Aan iedereen: niet alleen luisteren, gewoon kopen. Heb ik ook gedaan.
Zo helpen we elkaar een beetje :okdan:
Haha thanks :) Alleen als je het ook een leuk album vind he anders niet :)
 
Aan iedereen: niet alleen luisteren, gewoon kopen. Heb ik ook gedaan.
Zo helpen we elkaar een beetje :okdan:

Goed plan! Voor elk Synthforumlid met muziek op Bandcamp die mijn muziek op Bandcamp koopt beloof ik bij deze dat ik het zelfde bedrag zal gebruiken om muziek van jou te kopen. Stuur ff een berichtje dat je dit op Synthforum hebt gelezen en dan doe ik het direct.
 
Back
Top