• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Tascam Portastudio 424 MK1

Club Mayz

Stamgast
Lid sinds
8 juli 2018
Berichten
142
Locatie
Antwerpen - België
Werkt perfect, mag weg wegens ongebruikt.
(Ik sluit m'n gear nu rechtstreeks via m'n geluidskaart, geen extra mixer meer nodig. Mss dat ik de tape deck ga missen, maar het GAS is te sterk.)

4 inputs met slider en eqs + 2 stereo inputs (5+6 & 7+8 ) + externe FX routing. Op zich nog best wel veelzijdig. En als je in het rood speelt krijg je er een mooie analoge distortion bij ;-)
En dan ook instant vintage vibes met de cassette recorder. DBX noise reduction + Slow/High Speed recording ... met live 'pitch bend' als je het écht kappot wil maken :-)

Met originele adapter.

Ik heb er 350€ voor betaald een paar jaar terug.
Bieden kan vanaf 300€.
 

Attachments

  • IMG_3937.JPG
    IMG_3937.JPG
    848,7 KB · Bekeken: 266
  • IMG_3938.JPG
    IMG_3938.JPG
    995,2 KB · Bekeken: 212
  • IMG_3939.JPG
    IMG_3939.JPG
    817,8 KB · Bekeken: 198
  • IMG_3940.JPG
    IMG_3940.JPG
    1 MB · Bekeken: 203
  • IMG_3941.JPG
    IMG_3941.JPG
    976,9 KB · Bekeken: 219
Verkoop bij opbod is niet toegestaan.
 
Back
Top