hulp gezocht in Friesland

Als je in windows naar je geluiddsinstellingen gaat dan zie je aan de rechterkant cofiguratiescherm geluid, daar klik je op en dan zie je alle apparaten.
Je selecteert de behringer als standaard voor afspelen en opnemen en als je rechtsklikt op de andere apparaten krijg je een keuzemenu en zet je die allemaal uit. (zie schermopname)
Dan kan het niet anders of Cubase zal dan als opname apparaat de Behringer selecteren.
 

Attachments

  • Schermopname (18).png
    Schermopname (18).png
    143 KB · Bekeken: 90
  • Schermopname (17).png
    Schermopname (17).png
    141,1 KB · Bekeken: 91
ik heb de driver geïnstalleerd. Liep iets anders dan in de video waarvoor dank. Maar de driver staat in mijn programma's. De ASIO4all. Ook die zie je dan vervolgens in cubae en is ook geselecteerd als interface. Wil wel schermprintjes delen, maar zelfs dat lukt niet, omdat bij het toevoegen van een image, een image url wordt gevraagd. Het lijkt wel of ik malende aan het worden ben.....
 
Wil wel schermprintjes delen, maar zelfs dat lukt niet, omdat bij het toevoegen van een image, een image url wordt gevraagd. Het lijkt wel of ik malende aan het worden ben.....

Je haalt dingen door elkaar, als je een schermafdruk wilt uploaden dan selecteer je bijlagen uploaden en dan krijg je een schermplje en selecteer je de schermopname in de map waar die zit.
Als die dan geopend is dan upload je het bestand en klaar is kees.
Weet je nu zeker dat je al je andere apparaten behalve de behringer voor afspelen en opname in windows hebt uitgezet in configuratiescherm geluid?
 
ah juist. Ik probeerde de image knop. Mooi. Werkt er iig iets... In de blijagen zie je dat de driver is geinstaleerd en dat ie. Via confituratiescherm niet te zien is, althans als ik op de juiste plek kijk..
 

Attachments

  • Naamloos2.jpg
    Naamloos2.jpg
    54,2 KB · Bekeken: 94
  • Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    43,4 KB · Bekeken: 95
Mannen, er is iemand bij me langs geweest die ook audio niet voor mekaar krijgt, maar het is wel gelukt om cubase met midi keyboard aan te sturen, Echter, na een paar toetsaanslagen slaat cubase vast. Het is echt niet te geloven. Dan moet ik cubase opnieuw opstarten, maar daarmee is het probleem niet opgelost. Meestal gebeurt dit zonder foutmelding, maar soms ook mét.. Zie bijlage. Is dit mogelijk voor iemand een herkenbaar probleem?
 

Attachments

  • CUBASE FOUT.png
    CUBASE FOUT.png
    282,8 KB · Bekeken: 103
als het goed is kan je met Steinberg op werkdagen bellen en kan je je probleem melden en de foutcode doorgeven, misschien dat daar iemand je op het goede spoor zet
Ik weet niet of zowel je zoon als jij een pc/laptop hebben want dan zou je op de andere pc even audacity kunnen installeren en sluit dan daar de boel aan en kijk of het dan wel lukt, dan krijg je misschien beter inzicht of het nou in de Behringer, Cubase of je pc zit.
Eventueel kan je als dit niet gaat wellicht bij een synthforumlid even de Behringer kunnen aansluiten en dan kijken of die het daar wel goed doet.
Vervelend voor jullie maar van alles uitproberen is de enigste manier om te achterhalen in welk onderdeel het probleem zit.
 
Ik zou de try out versie van Ableton Live installeren om te kijken of de geluidskaart daar aan de praat komt. Live is eenvoudig qua instellingen. En je kan ook even kijken of het opnemen lukt.
 
Back
Top