• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Revox A77 net volledig gereviseerd

tobias

Stamgast
Lid sinds
16 juli 2014
Berichten
198
beste forumleden,

Bij deze bied ik een volledig gerevisseerde A77 aan. Op deze A77 zitten 1/2 inch koppen. Deze zijn net vervangen. De vorige waren versleten. Ook heb ik er nog 2 ongebruikte banden bij. Verder heb ik nog
een half bespeelde band (verder ongebruikt en een volledig bespeelde oude band. Als laatste natuurlijk heb ik ook nog een lege spoel om af te rollen.

Deze Revox is dus in tiptop staat met ook nog schone banden. Deze banden zag ik bij thomann voor zon 70E per stuk. De stroomkabel is ook nieuw dus die kan nog erg lang mee. Je koopt hier dus een bandenspeler zonder koppijn.

Reden dat ik m weg doe is omdat het toch niet iets voor mij is. Tapecrunch klinkt heerlijk maar ik vind het toch niet wat voor mn eigen muziek. Gereviseerde bandenspelers gaan voor 450E op MP zonder banden. Voor de forumleden mag je de complete set met banden hebben voor 450E.
 
Ho het zijn 3 oude banden die erbij zitten. Dat is dus 2 ongebruikte banden. 1 half gebruikte band en 3 oude banden. In de doos zat ook nog een demagnetizeur en een bandenknipper (denk ik)
 
Misschien nog even het type doorgeven (mk1 tot 4) en hoe ver de renovatie ging?
 
Er staat M2 op geschreven. Onder het stalen paneeltje. Ik heb de renovatie laten doen bij Marotick in huizen. Van zijn site:
Als Marotick een revisie uitvoerd dan zijn er zo'n 100 onderdelen vervangen, lopen de motoren weer optimaal is de mechanica en elektronica weer tip top in orde en zijn remmen weer gesteld en de machine is volledig af geregeld.

Verder zijn dus ook de koppen vervangen en loopt die alles na. Als er meer vragen zijn stel ze gerust.
 
Die man kent er wat van. Hij verkocht me 2 revisie sets hen helpt me online direct met vragen.
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top