Syntherklaas verlanglijstjes

AdDM

Tiroler Knie-schlempfer
Lid sinds
26 januari 2004
Berichten
1.597
Locatie
Utreg
Was benieuwd wat er bij jullie zoal op de syntherklaaslijstjes pronkt. Ik maak me zelf een beetje zorgen dat mijn hele lijst inmiddels zo goed als volledig gedomineerd wordt door Behringer, dat had ik 10 jaar geleden iig nooit kunnen denken :dubbel:

Was iig behoorlijk onder de indruk van de pro-1 qua sound, en die Barp2600 kan ik ook niet echt weerstaan. De RD-8 ook weer zoiets, hoe kan je nou een 808 voor 300,- laten staan (als ze die midi sync bug gefixt hebben dan)? En dan nog een model D en ws ook nog een wasp. En een rd-9. Uli wat doe je me aan man? Blij dat Behringer nog geen classic compressors aan het clonen is.

Enige niet-behringer wens is de Elektron Analog Heat MKII, die vond ik toch ook wel onversmadelijk klinken, ook in het "hele subtiele drive" gebied.

GAS!!!! :D
 
.....volledig gedomineerd wordt door Behringer, dat had ik 10 jaar geleden iig nooit kunnen denken :dubbel:
same here .... alleen nog steeds niet aan toegegeven! :peukie:
de 2600, pro-1 en cat staan hoog op het lijstje.... maar nog geen noodzaak gevonden om te bestellen... tis meer voor de heb, ben al goed voorzien en heb nog genoeg projecten liggen :engel:
 
De RD-8 ook weer zoiets, hoe kan je nou een 808 voor 300,- laten staan (als ze die midi sync bug gefixt hebben dan)? En dan nog een model D en ws ook nog een wasp. En een rd-9.

Ach, als je een (2e hands) tr8s aanschaft, heb je ook die sounds en hou je nog geld ook over (en ruimte) :eureka:
 
Ik ga iets hoger in prijsklasse naar de C15.Maar of de synth op 6 december de C15 heeft afgeleverd langs de schoorsteen?Zal een extra wortel klaarleggen.
 
Nu de Motor Synth toch nog onverwachts door de schoorsteen viel,verwacht ik nog de Korg ms20FS en de Arturia polybrute binnen te krijgen en ben ik nog vrij van het Behringer virus, maar dat kan natuurlijk zomaar veranderen.
 
Ach, als je een (2e hands) tr8s aanschaft, heb je ook die sounds en hou je nog geld ook over (en ruimte) :eureka:

Rare redenatie. Tr8s is veel duurder, die ga je niet 2ehands voor 300 vinden voorlopig, va's zijn ook minder mijn ding en de afmetingen schelen nog geen 10 cm in de diepte. Heb je zelf soms een tr8s in de aanbieding? :dubbel::dubbel:
 
Stiekem toch zo'n gele behringer td 3 met acid smiley. Schiet me niet neer. En ach Synth, mag ik dan ook een OP-1? Hij is al bijna net zolang in de running als U, maar ik vind m zo nice en ik kan 'm niet betalen. Toe, lieve Syntherklaas, dan mag U best even bij mij op schoot..:D
 
Vannacht had ik een droom dat Uli verkleed als sinterklaas langs kwam, dus ik denk dat ik een paar nieuwe, extra grote schoenen op m'n lijstje zet anders past niet alles er in. :D

Tot nu toe hou ik me verder in, ik heb alleen die 2600 als preorder staan maar met die prijsjes is het net als een besmettelijke ziekte waar je voor moet uitkijken en die system 100 remake is ook heel verleidelijk.
 
Ik heb voor singles day een zooi componenten besteld op Aliexpress. Met hun levertijden staat voor Syntherklaas zo'n Frequency central kitje en wat Cem3340 klonen op het lijstje.

Eens uitvinden of een 90% Aliexpress modular iets kan worden 8~
 
Het SF mod/beheer-team moet hier ook maar eens de lijstjes gaan neerleggen.. Dan kunnen jullie samen met de Sint vast gaan sparen.. :eureka::D
 
Ik wens eigenlijk niet veel van de goedheiligman. Enkel dat al het materiaal dat ik nu heb de stabiel en betrouwbaar zou werken ... En een Jup X of DS80 (als die er ooit komt) mag hij altijd achter laten :engel:.

:doei:​​​​​​Danny
 
Met Eurorack hoef je niet te wachten op pakjesavond. Zo`n module past in je schoen. Ik ga dus vanaf morgen iedere avond braaf zingen... Vrij zinloos vermoed ik overigens, ben niet lief geweest dit jaar
 
Rare redenatie. Tr8s is veel duurder, die ga je niet 2ehands voor 300 vinden voorlopig, va's zijn ook minder mijn ding en de afmetingen schelen nog geen 10 cm in de diepte. Heb je zelf soms een tr8s in de aanbieding? :dubbel::dubbel:

Hij bedoelt de tr8, niet de s
 
Lieve synth voor mijn lieve meisjes vraag ik de volgende kadoo's

Bh303
2600
SEM 2 voice
Korg MS20
ableton 11 update

Vriendelijk bedankt
 
Lieve sint,

Dit jaar ben ik echt heel zoet geweest en heb alles wat mijn hartje begeerd
Hoewel ik het SF nieuws vaak lees, er is niets nieuws wat me echt fascineert

Toch heb ik nog steeds GAS voor de Behringer Deepmind en ik vrees dat die ook niet verdwijnt
Omdat u zo machtig bent, zou ik u willen vragen of u niet eens bij Uli kan klagen

De Deepmind heeft 12 te verdelen stemmen maar is monotimbraal
Bas, Lead, Arp en Poly kunnen hiermee toch prima in harmonie samengaan?
Wat vindt u er nou van.. er zitten toch ook 4 effect processors in?
Qua klank is ie perfect maar 1 geluid te gelijk, dat is toch een tekortkoming?

U kunt me ook gewoon 4 X de Deepmind 6 geven, daar kan ik ook prima mee leven
Maar als u nou eens een multi-timbrale Deepmind met opdeelbare effectprocessor regelt..
Dan wacht ik graag nog even

bvd dank
:D
 
Back
Top