Nieuwe Progressive House Track Madman J - -8-11-

Jason31

Madman J
Lid sinds
11 Maart 2008
Berichten
2.146
Locatie
Almere
Deze week begonnen met mijn nieuwste track. Bijna klaar, ben benieuwd of jullie nog wat bruikbare feedback willen Sharen en of jullie hem tof vinden.
(PS: ik zet de naam van mijn tracks niet meer in de topics aangezien het dan op Google tevoorschijn komt en deze track in feite nog work in progress is.)

Bedankt alvast:

 
Ow, dat laatste wist ik niet.. dank je wel voor dat te delen. :)

Je track klinkt super, Jason. Ik zou echt niet weten wat er beter aan kan. Lekkere groove, alles klopt perfect. Puik werk verricht. Cheers, Gloomy. :)
 
erg mooi gedaan, wow. ik houd van dat het zo ingetogen is, en toch zeer diep binnenkomt. mooie sounds. ingetogen? nee, een soort van tensie, ja ingehouden, alsof er iets wil uitbreken, maar tevens een kalmte.
sterk gedaan.

ik heb de laatste versie blijkbaar geluisterd nu, blijkt. replicants....
 
Heel lekker. Goed bezig man.
Misschien ben ik te ongeduldig maar van mij zouden er over het geheel genomen wel wat repeats uit mogen. In pakweg 5-6 minuten kun je deze track ook "vertellen" en is ie nog effectiever. IMO.
Verder top track! :okdan:
 
Zit weer prima in elkaar en bevat veel mooie details. Maar mag ik ook een kritische opmerking maken? :D

Melodisch kan het pakkender. Als hij na de break valt is het akkoordschema Gm en F. Dat is het en dat blijft het ook. Voor de variatie mag er voor mij wel wat meer gebeuren. Laat de baslijn bijvoorbeeld even wat anders doen, om het fris te houden. De lead na de break vind ik ook niet zo mooi, maar dat is denk ik smaak. Opbouw en break zijn verder prima. Goed bezig :okdan:
 
Sluit me aan bij Bombario, het mooie aan progressive is juist als ergens een progression opduikt, meestal een bassline die verloopt, dan in één keer het “monotone” rifje op z’n plaats valt. Dit wordt vooral vaak toegepast in de progressive trance. Dat “alles samenkomt moment” mis ik hier nog wel een beetje
verder qua sound keuzes en mix uitstekend.
 
Toffe track! De mix klinkt al heel goed... Als ik het vergelijk met beatport versies van hetzelfde genre dan mis ik nog wel wat breedte in de sounds. Dat is idd misschien een leuke uitdaging voor de volgende track!

Thanks, hij wordt nog wel gemastered dus wellicht zal het daardoor wat beter klinken nog. Maar ik ben verder behoorlijk tevreden en merk dat elke track beter wordt.
 
Back
Top