Goedemorgen!

starquake

Nieuwkomer
Lid sinds
16 oktober 2020
Berichten
3
Locatie
's-Gravendeel
Dit forum werd me aangeraden door een vriend. En na wat rond gekeken te hebben besloot ik mezelf aan te melden!

Ik woon in de Hoeksche Waard. Van jongs af aan was ik al druk met computers. Op een gegeven moment kwamen er trackers en daar heb ik me uren mee vermaakt. Ik heb jaren bugel gespeeld en heb mezelf geleerd gitaar te spelen.

Een paar jaar geleden heb ik Renoise ontdekt. In de basis is het een tracker maar er zijn heel veel filters beschikbaar en je kunt de parameters automatiseren. Ik voel me thuis in de trackers. Ik gebruik daarbij een Akai MPK Mini Mk2.

Ik heb geprobeerd het eens anders aan te pakken met de OP-1. Ik snap hoe de tape werkt, maar ik krijg het niet lekker voor elkaar. Het lukt me niet goed strak op een keyboard te spelen.

Ik heb mijn stijl nog niet echt gevonden. Ik luister graag retrowave, drum & bass en remakes van muziek uit oude games. Een greep uit favoriete artiesten: The Midnight, Waveshaper, Scandroid, Savant, Noisia, Aphex Twin, Radiohead.

Ik hoop op dit forum mijn OP-1 te kunnen verkopen en inspiratie en contacten op te doen.
 
Welkom:baco:
 
Wees welkom!
 
Back
Top