• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Waldorf Blofeld + SL, Motu midi express, 2x Thon 19" rack, 2U & 1U rack lades

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

specimanx

Stamgast
Lid sinds
14 juni 2016
Berichten
304
Locatie
Leiden
Waldorf Blofeld + SL, Motu midi express, 2x Thon 19" rack, 2U & 1U rack lades

- Waldorf Blofeld + Sample License + Monstrumfeld editor (betaalde) + bijbehorende preset packs: vaste prijs; 330,-
Zwarte editie, geen issues met rotaries (ik gebruik alles via midi), geen optische schade zover ik kan zien. Misschien dat er wat oppervlakkige krasjes op kan zitten als je net een nieuwe mobiele telefoon hebt na een week gebruik.

- Motu Midi Express 128: 170,-
Geen krassen op zichtbare gedeelte, rack rash aan onderkant door inschuiven hiervan.

- 2x Thon rack: 250,- per stuk
In goede staat. Is wel gebruikt maar geen dikke krassen, alles gewoon netjes. Zullen vast hier en daar wat oppervlakkige krasjes op zitten, maar altijd netjes mee omgegaan. Op Thomann staat dat ze zwart zijn, maar zijn meer richting grijs (ietjes lichter dan antraciet)
https://www.thomann.de/nl/thon_studio_side_rack_xl_10u_black.htm (alleen ophalen i.v.m. gewicht & grootte a 20kg/stuk)


- Rack lades 2x 1U & 2x 2U: 20,- per stuk of doe een goed bod.
nette stevige rack lades voor kabels en accessoires in te doen in de racks. Zitten momenteel in de Thon racks

Alles te zien & op te halen in Leiden. verzenden alleen voor MOtU midi express & Waldorf Blofeld
 
Enige ruilvoorstel zou voor mij zijn de Behringer VC-340. Eventueel defect aan toetsen is geen issue, zolang midi werkt.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top