CHello allemaal!

theemagician

Stamgast
Lid sinds
7 september 2020
Berichten
452
Dag allemaal. Het begint te kriebelen, ik wil af en toe wat roepen/vragen, dus stel ik me eerst even voor:

Man, 47 jaar, jarenlang de alternatieve kant van de dansmuziek gedraaid in clubs en na een periode niksen ben ik ongeveer een jaar geleden begonnen met produceren. Eerst in de doos met Reaper en een hele stapel leuke VSTs, maar een half jaar geleden heb ik mijn eerste Volca Bass gekocht, daarna had ik plotseling ook een Drumbrute en een Boss DR-550 MK2 op m'n desk staan. Nu zit ik een beetje 50/50 hardware/software dingen te maken en zoek ik ook een interface met heul veul inputs en mijn volgende hardware-synth. GAS is echt, GAS is gevaarlijk...

Ik ben een fan van industrial/electro/ebm zoals Skinny Puppy, FLA, Ministry, Nizter Ebb, Front 242 en de (modernere) sound van labels zoals L.I.E.S, Brokntoys en Pinkman en artiesten als Kris Baha, Identified Patient, Cardopusher, Broken English Club en Randstad. Dit is ook een beetje de sound die ik zelf nastreef, hopenlijk kan ik hier op t forum af en toe zinnig meepraten en wellicht zelfs kennis delen!
 
Welkom op het forum.
Niet echt handig om lid te worden als GAS gevaarlijk is voor je want dit forum is niet bevordelijk voor je portemonnee. ;)
 
Welkom op het forum.
Niet echt handig om lid te worden als GAS gevaarlijk is voor je want dit forum is niet bevordelijk voor je portemonnee. ;)

De struggel is echt. Heb met mezelf afgesproken dat ik voor nieuwe zaken moet sparen en dat mn eersvolgende aankoop max. 250 euro mag zijn. Kijken of dat lukt...
 
Back
Top