• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[novation] drumstation v1 (knutselgeval)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

dob

Helemaal in m'n (k)nopjes
Lid sinds
28 mei 2002
Berichten
2.371
Het ding is niet in de beste staat:

- versie 1 dus erg kieskeurig qua stroomtoevoer
- niet bedoeld contactje of los printplaatje ergens (hard duwen op de bovenkant resulteert in verspringende functies)
- 1 doorgedraaid schroefje (wegens frustratie; wil je um repareren gaan het laatste schroefje er gewoon niet uit, godverdegodver!)

De sound daarentegen is ge-wel-dig. Absoluut in mijn ogen de beste 808/909 clone.

Maar het lijkt mij een mooi gevalletje voor iemand met electro-monteur neigingen die hem oplapt en voor mijn part weer doorverkoopt. Er is niet veel mis mee maar je moet er maar net ff verstand van hebben; hij doet het doorgaans prima maar heeft zo zijn kuurtjes. Ik kan er niet tegen.

Wat de gek ervoor bied; Als ik tevreden ben met je bod gaat ie vandaag nog linea recta de naar de post en de deur uit.
 
Hoeveel wil je er ongeveer voor hebben, als het neit te veel is wil ik hem wel kopen.
 
ik heb net het aanbod gekregen om hem te laten maken....

En als hij het weer doet denk ik dat ik hem toch gewoon houd.
:D

Ik bedoel de sound is gewoon als de inhoud van een frituurpan.
Aleen wordt ik HEEL snel kriegelig van gear die het niet doet zoals het bedoeld is... mocht ik um toch niet laten maken dan hoor je wat van me.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top