Andre & Gloomy - Guess Where His Remains Are (Opera)

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.130
Locatie
België
Hallihallo,

Dit is een samenwerking tussen Andreos van ons forum en mezelf.
Andre heeft me de midi-files en de vocalen toegestuurd, en ik heb er dit van gemaakt:



De ene zal het goed vinden, de andere zal het haten.. Aan jullie de keuze.

We zijn benieuwd wat jullie ervan vinden.

Bedankt alvast, en een fijne dag verder.

Groetjes, Andreos en Gloomy.

8~
 
Inderdaad bijzonder, voelde me even in een schouwburg!

De drums twijfel ik over, zonder is misschien zelfs mooier?
Maar misschien moet ik nog een keertje luisteren..

:biertje:
 
zo dat is even een apart en lekker sfeertje!! Heel mooi gedaan. Soms hoor ik wel wat gekke sprongetjes in de maat, heb je de maataanduidingen met Automation bewerkt misschien? bij 2:40 hoor ik dat bijvoorbeeld, het is trouwens niet naar maar alleen een beetje vreemd. Kan ook zijn dat ik het nog een paar keer moet horen. maar mooie co-op track!
 
Inderdaad bijzonder, voelde me even in een schouwburg!

De drums twijfel ik over, zonder is misschien zelfs mooier?
Maar misschien moet ik nog een keertje luisteren..

:biertje:

Ja, de drums zijn een beetje repetitief, daar had ik mss een beetje meer aandacht aan geschonken.

Dank Bohemen, is heel erg fijn van je om te luisteren en te feedbacken. Graçias amigo! :)
 
zo dat is even een apart en lekker sfeertje!! Heel mooi gedaan. Soms hoor ik wel wat gekke sprongetjes in de maat, heb je de maataanduidingen met Automation bewerkt misschien? bij 2:40 hoor ik dat bijvoorbeeld, het is trouwens niet naar maar alleen een beetje vreemd. Kan ook zijn dat ik het nog een paar keer moet horen. maar mooie co-op track!

Jason, hartstikke bedankt voor je superleuke feedback. Wat betreft maataanduidingen, daar moet Andreos maar op antwoorden, want dat weet ik niet. Nogmaals van harte man, leuk van je.

Blij dat ie goed wordt gepruimd :)
 
Het is inderdaad totaal niet mijn ding maar ik heb zelf ook ervaring met samenwerking op afstand en dat is niet vanzelfsprekend. Dus knap dat jullie dit in mekaar hebben geknutseld. De drums op zich klinken in mijn oren niet slecht. Enkel de hihat (of is het een cabasa?) staat wat te hart ten opzichte van de rest.


:doei:

Danny
 
zo dat is even een apart en lekker sfeertje!! Heel mooi gedaan. Soms hoor ik wel wat gekke sprongetjes in de maat, heb je de maataanduidingen met Automation bewerkt misschien? bij 2:40 hoor ik dat bijvoorbeeld, het is trouwens niet naar maar alleen een beetje vreemd. Kan ook zijn dat ik het nog een paar keer moet horen. maar mooie co-op track!

Hola Jason,

Dank voor je luisteren:okdan:
Het is een probleem op afstand,bij mijn Cubase 9 is dat wel mogelijk.(op afstand elkaars files bekijken en bewerken).
Ik heb begrepen dat Gloomy Fl studio gebruikt,dus dat komt niet nauwkeurig overeen.(en die heb ik weer niet)
Oorspronkelijk was de maat 6/8 maar is geconverteerd naar 4/4 dat kan ook een probleem zijn om het op de plaats te krijgen.
Gloomy heeft het toch voor elkaar gekregen om mijn zang op de muziek te zetten,een niet gemakkelijke klus ,als de Sequencers afwijken.

groeten van andreos.:)
 
Hola Musicfriends,

Allen bedankt voor de voor ons positieve reakties:okdan:
Niet iedereen durft dit aan om te doen:D
En Gloomy Bedankt voor het werk eraan:halleluja

Groeten van andreos
 
Dank jullie wel jongens, dank je wel Andreos :)

Jullie weten dat mijn muziekkennis zeer beperkt is. Ik zou nog niet eens weten hoe je de maat 6/8 maakt, maarja.. Ik ben blij dat jullie het goed vinden. Bedankt allemaal!!! ;)
 
Back
Top