• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Enkele Old Classics te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

neoking

Stamgast
Lid sinds
1 Maart 2017
Berichten
273
Enkele leuke oude klassiekertjes, mogen weg omdat ik eindelijk eens een original TR-808 wil kopen :mega:




Korg SE-300 Stage Echo: Heeft wat zichtbare gebruiksporen aan de buitenkant. Werkt als een tierelier omdat hij pas een complete servicebeurt heeft gehad, waarbij er oa. nieuwe tape is ingeplaatst. 775 euro.

Korg MS-10: Optisch en technisch in hele fijne staat. Leuk als duo met de Korg Stage Echo. 600 Euro

Roland TR-606
met blauwe ledjes in mooie staat, naast wat kleine gebruikssporen die horen bij de leeftijd. Batterijcircuit werkt niet, maar heb zelf altijd zonder problemen een adapter gebruikt, waarbij de patterns ook gewoon gesaved worden. Testen uiteraard mogelijk. 425 Euro

Vintage Small Stone Phaser Russian V3 Hele mooie organisch klinkende Phaser. Komt samen met een bijbehorende universele adapter. 95 euro

Liefst ophalen in het Gooi. Verzenden doe ik liever alleen met de 606 en de Phaser.

Prijzen zijn richtprijzen. Eventuele ruil met opleg van mijn kant dus ook mogelijk met een OG TR-808.
Fotos mogelijk op aanvraag.:okdan:​​​​​​​
 
De TR-606 is Onwijs Gekaapt...rest is nog beschikbaar!:okdan: Sta ook open voor een leuk bod.
 
Korg MS-10 gereserveerd.

Speciale zomerkorting tot zaterdag voor de Korg Stage Echo: 650 euro :mega::mega: Helemaal gereviseerd en met 3 nieuwe loopjes :{:{
Small Stone Phaser mag ook weg tegen een leuk bod.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top