• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TK/TR: Elektron Analog Rytm MkII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Gagarin12

Ouwe rot
Lid sinds
18 september 2007
Berichten
620
Bij deze wens ik mijn Elektron Analog Rytm MkII, die ik in mij 2018 bij Bax heb gekocht, te koop aan te bieden. De Analog Rytm is nooit op verplaatsing geweest en is in uitstekende staat. Er zijn geen krassen op te vinden, het drukwerk is nog intact en de folie kleeft zelfs nog op het scherm. Hij ziet er met andere woorden als nieuw uit.

Het pakket omvat:
  • Elektron Analog Rytm MkII.
  • Doos. Die is, zoals ook uit de foto's is op te maken, wat beschadigd. Die heb ik zo aangekocht, omdat het net om B-stock-artikel ging.
  • USB-kabel.
  • Netstroomadapter.
  • Stroomkabel.
  • Documentatie: 'Quick guide', veiligheidsrichtlijnen en een folder van Elektron (met de vermelding dat zij drie jaar garantie geven).
  • Een digitale versie van de oorspronkelijke factuur, die ik de koper per e-mail zal bezorgen.
De gevraagde prijs is 1.150 EUR. Mijn voorkeur gaat uit naar een verkoop, maar ik sta ook open voor leuke ruilvoorstellen voor een andere drumcomputer of synthesizer (mits eventueel opleg van de ene of andere zijde).

IMG_0753.jpg
IMG_0753.jpg
 

Attachments

  • IMG_0753.jpg
    IMG_0753.jpg
    31,3 KB · Bekeken: 126
  • IMG_0753.jpg
    IMG_0753.jpg
    31,3 KB · Bekeken: 120
  • IMG_7339.jpg
    IMG_7339.jpg
    53,7 KB · Bekeken: 120
  • IMG_2026.jpg
    IMG_2026.jpg
    39,1 KB · Bekeken: 111
  • IMG_6809.jpg
    IMG_6809.jpg
    52,1 KB · Bekeken: 112
  • IMG_1454.jpg
    IMG_1454.jpg
    56,9 KB · Bekeken: 125
Correctie: met netstroomadapter en stroomkabel bedoelde ik hetzelfde. Er is slechts één exemplaar.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top