• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

te koop veel eurorack/modular modules zoals Make noise,expert sleepers,moog

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

enveevee

Sis.tm
Lid sinds
5 mei 2012
Berichten
22
Make Noise Erbe-verb, Expert Sleepers Disting Mk4, Befaco even VCO, WMD Crater, 4ms Pingable Envelop Generator, Moog mother-32

Allemaal nog geen half jaar oud, behalve de mother-32 die ik vorig jaar via via heb gekocht. Alles is geen DIY maar retail versies zoals de 4ms PEG en de Befaco.
Ik heb overal foto's van die ik naar je toe kan sturen als je me een pm stuurt.

Make Noise Erbe-verb:
Super mooi klinkende reverb voor eurorack met veel presets van plates tot shimmer. Wel wat aan de dure kant maar is het zeker waard.
Prijs: 450

Befaco Even VCO:
Prijs 150

Disting Mk4:
Zwitsers zakmes voor modular
Prijs: 140

WMD Crater:
Beest van een kickdrum voor bijv. techno.
Prijs: 240

4MS Pingable envelop generator:
Super snelle mooie envelop die op clock functioneert
Prijs 260

Moog mother-32:
Prijs: 450

Make Noise Erbe-verb, Expert Sleepers Disting Mk4, Befaco even VCO, WMD Crater, 4ms Pingable Envelop Generator, Moog mother-32"Heb overal de doos nog van en zeer zuinig meer omgegaan.
Allemaal werkend te zien (wordt wel lastig deze dagen) of op te sturen. En kan natuurlijk altijd even een werkende video maken.
 
ik wil je een pb sturen, maar het lukt mij niet. krijg steeds bericht dat de titel (?) te lang is. ik heb ook geen idee waar ik moet typen. ik heb interesse in de befaco. kan je mij een pb sturen aub?
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top