• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Clavia Nord Lead 2 + pcm-cia + prof. flightcase (Meekel)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

thecompany

Ingeburgerd
Lid sinds
10 februari 2004
Berichten
40
Wegens overstap naar nieuwe apparatuur doe ik mijn in perfecte staat verkerende Nord Lead 2 de deur uit. Zoals in de kop al te lezen was zit hier een originele Clavia pcm-cia card bij en een speciaal op maat gemaakte Meekel flightcase bij...
De onderdelen worden niet los verkocht by the way...!

prijs: 850 all in

tegenvoorstellen mogen...maar ben opzoek naar cash...but you never know, ja toch!
 
Mail me voor een speciale "vandaag woensdag de 27e-aanbieding"...die is alleen vandaag geldig en is bij vandaag ophalen!
 
Origineel geplaatst door thecompany
Mail me voor een speciale "vandaag woensdag de 27e-aanbieding"...die is alleen vandaag geldig en is bij vandaag ophalen!

Bericht door een moderator:
Als je je woonplaats vermeldt kan je misschien wat extra interesse losmaken.
 
nog een schop. Heb wel 2 geinteresseerden maar ik neem de gok niet meer. Iedereen wil tegenwoordig alles hebben maar reager ervolgens niet meer...ik snap het niet. Maar bij deze:

750 voor de hele set (een kale Nord Lead 2X kost je nog altijd 1399 in de winkel!)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top